Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Romano Sandee
Hallo allemaal,
Het kan zijn dat ik het hier fout heb geplaatst, maar ik wist niet zo goed waar ik dit topic moest plaatsen.
Enige tijd geleden heb ik het hier gehad over een klant die niet wil betalen, noch niets van zich laat horen. Gisteren heb ik voor het eerst weer wat van deze klant vernomen en wil nu wel gaan betalen. Echter zat er een verzekering aanvast enzo en een of andere "Peter" die huisarts zou zijn, die schijnt nu overleden zijn. Ik heb echter vanmiddag met de politie gebeld omdat ik me nogal besodemieterd voel en een adviesgesprek aangevraagd. Ik communiceerde voornamelijk over MSN, dus ik heb alle gesprekken op papier uitgedraaid. Ook alle niet-betaalde facturen heb ik uitgedraaid, brieven en ook de enige betaling die ik heb gehad van de klant, heb ik de details (die je via de bank kan krijgen bij online bankieren) uitgedraaid. Wat moet ik niet vergeten wat evt nog van belang zou kunnen zijn? Graag uw reacties!
[titel aangepast - mod]
Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community