We zien steeds vaker dat merken, diensten en/of bedrijven bergen keiharde kritiek ontvangen op weblogs zoals geenstijl.nl e.d. en op de fora van bijvoorbeeld Kassa (Vara) en Radar (Tros).
Hoe kan je hier als bedrijf (of persoon) volgens jullie het beste mee omgaan? Wat zijn de acties die je moet nemen? Moet je wel acties ondernemen.
Ik denk dat de communicatie in 'nieuwe media' steeds belangrijker wordt, maar veel bedrijven weten zichzelf hierin nog geen vorm te geven. Ik ben dan ook benieuwd naar jullie reacties!
Succes!
Remco
Wij bieden een professionele website voor starters met alle toeters en bellen. Voor meer informatie ga naar: http://starters.somanythoughts.nl
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
somanythoughts
somanythoughts
We zien steeds vaker dat merken, diensten en/of bedrijven bergen keiharde kritiek ontvangen op weblogs zoals geenstijl.nl e.d. en op de fora van bijvoorbeeld Kassa (Vara) en Radar (Tros).
Hoe kan je hier als bedrijf (of persoon) volgens jullie het beste mee omgaan? Wat zijn de acties die je moet nemen? Moet je wel acties ondernemen.
Ik denk dat de communicatie in 'nieuwe media' steeds belangrijker wordt, maar veel bedrijven weten zichzelf hierin nog geen vorm te geven. Ik ben dan ook benieuwd naar jullie reacties!
Succes!
Remco
Wij bieden een professionele website voor starters met alle toeters en bellen. Voor meer informatie ga naar: http://starters.somanythoughts.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10783-hoe-om-te-gaan-met-kritiek-op-weblogs-of-fora/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag