Met 2 voormalige personeelsleden V.o.f begonnen,Ik bracht de voorheen
voor mijn rekening gedreven eenmanszaak in; hun arbeid,kennis,vlijt en
VERDER NIETS. Deze V.o.f heeft helaas maar 4 maanden mogen duren,
want de 2 vennoten (voormalige personeelsleden) gingen er met de bedrijfskas vandoor,met het oogmerk om met de door mij opgebouwde
goodwill (8 jaar) en inventaris (die ze ondertoeziend oog van een hoofdagent van Politie, uit mijn bedrijfspand hebben geroofd) een nieuw bedrijf te beginnen.Door "niet te traceren"(mede mogelijk door de wet op de privacy)te zijn hebben ze MET SUCCES hun aansprakelijkheid kunnen ontlopen. Ik ben helemaal alleen voor de door hun veroorzaakte
bedrijfsschuldenlast aangesproken.(alle schuldeiser zijn door mij inmiddels betaald).
Onlangs ben ik er via internet achtergekomen dat een voormalig vennote thans al 10 jaar een eigen onderneming heeft.
Kan dat nu zomaar in Nederland??? Of kan ik een civiele prodedure
starten tegen deze vennoot?
Kan ik nu een rehabilitatie bij de rechtbank aanvragen?(schulden zijn in 1998 helemaal afgelost; ben dus NIET Falliet gegaan.
BEGIN NOOIT EEN V.o.F, en vraag NOOIT zelf Fallisement aan, want de Fallissementswet van 1893 is nog steeds in Nederland van toepassing. Je kan dus 30 jaar na dato nog aangesproken worden
voor de bedrijfsschulden. Wie wordt er beter van? In ieder geval NIET de Schuldeisers, alleen het salaris v/d de Curator (meestal een advocaat)
Het uurtarief beloopt in de honderden Euro's per uur.
Er wordt in Nederland door bepaalde partijen FLINK VERDIEND aan de
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dj juan
dj juan
Met 2 voormalige personeelsleden V.o.f begonnen,Ik bracht de voorheen
voor mijn rekening gedreven eenmanszaak in; hun arbeid,kennis,vlijt en
VERDER NIETS. Deze V.o.f heeft helaas maar 4 maanden mogen duren,
want de 2 vennoten (voormalige personeelsleden) gingen er met de bedrijfskas vandoor,met het oogmerk om met de door mij opgebouwde
goodwill (8 jaar) en inventaris (die ze ondertoeziend oog van een hoofdagent van Politie, uit mijn bedrijfspand hebben geroofd) een nieuw bedrijf te beginnen.Door "niet te traceren"(mede mogelijk door de wet op de privacy)te zijn hebben ze MET SUCCES hun aansprakelijkheid kunnen ontlopen. Ik ben helemaal alleen voor de door hun veroorzaakte
bedrijfsschuldenlast aangesproken.(alle schuldeiser zijn door mij inmiddels betaald).
Onlangs ben ik er via internet achtergekomen dat een voormalig vennote thans al 10 jaar een eigen onderneming heeft.
Kan dat nu zomaar in Nederland??? Of kan ik een civiele prodedure
starten tegen deze vennoot?
Kan ik nu een rehabilitatie bij de rechtbank aanvragen?(schulden zijn in 1998 helemaal afgelost; ben dus NIET Falliet gegaan.
BEGIN NOOIT EEN V.o.F, en vraag NOOIT zelf Fallisement aan, want de Fallissementswet van 1893 is nog steeds in Nederland van toepassing. Je kan dus 30 jaar na dato nog aangesproken worden
voor de bedrijfsschulden. Wie wordt er beter van? In ieder geval NIET de Schuldeisers, alleen het salaris v/d de Curator (meestal een advocaat)
Het uurtarief beloopt in de honderden Euro's per uur.
Er wordt in Nederland door bepaalde partijen FLINK VERDIEND aan de
"Fallissementsindustrie"
Juan C.Moralis
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10786-vof-fraude-1-vennoot-draait-voor-alle-venootschapschulden-op/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag