Wij willen een PIN automaat aanschaffen voor kleine betalingen. Bij voorkeur een mobiel apparaat. Het staat me bij dat de Office Centre iets had voor 150 euro inclusief abonnement. De bank vraagt 1700 euro voor het apparaat, + kosten voor het abonnement,+ betaling voor iedere transactie.
Hebben jullie ervaring met mobiele PIN apparaten? Wat kost dat over het algemeen? Graag advies.
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nils de Witte
Nils de Witte
Wij willen een PIN automaat aanschaffen voor kleine betalingen. Bij voorkeur een mobiel apparaat. Het staat me bij dat de Office Centre iets had voor 150 euro inclusief abonnement. De bank vraagt 1700 euro voor het apparaat, + kosten voor het abonnement,+ betaling voor iedere transactie.
Hebben jullie ervaring met mobiele PIN apparaten? Wat kost dat over het algemeen? Graag advies.
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11205-mobiele-pin-betalingen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag