• 0

Ondernemers ruil

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wellicht leuk als entertainment, maar ik zou niet graag tijdelijk willen wisselen met een andere manager. De kans is groot dat hij totaal geen kennis van zaken heeft en daardoor een negatieve invloed zal hebben op het bedrijf.

 

Als het bedrijf meerdere werknemers heeft, kan het wel een optie zijn. Eenmanszaken lijken mij niet te staan popelen om hieraan mee te werken.

http://www.adfactor.nl - Sponsored content & display advertising
Link naar reactie
  • 0

De vraag is of je al zo snel kan functioneren binnen een bedrijf. We hebben niet voor niets inwerkplannen enzovoorts. Overdracht van alle werkzaamheden is nogal een ingrijpende stap.

 

Wel goed om te kijken hoe zelfstandig je bedrijf eigenlijk is.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Dit concept bestaat al!

 

http://www.channel4.com/life/microsites/B/boss_swap/

 

Volgens mij is er ook een amerikaanse serie "mijn bedrijf, jouw bedrijf" op NL TV geweest maar daarvan kan ik nog geen link vinden. Wie wel?

 

Er was bijvoorbeeld een bedrijf waar alleen vrouwen werkten waarvan de vrouwelijke directeur ruilde met een directeur van een 2e hands autoverkoopbedrijf. Heerlijk om naar te kijken.

 

Link naar reactie
  • 0

Dit concept bestaat al!

 

http://www.channel4.com/life/microsites/B/boss_swap/

 

Volgens mij is er ook een amerikaanse serie "mijn bedrijf, jouw bedrijf" op NL TV geweest maar daarvan kan ik nog geen link vinden. Wie wel?

 

Er was bijvoorbeeld een bedrijf waar alleen vrouwen werkten waarvan de vrouwelijke directeur ruilde met een directeur van een 2e hands autoverkoopbedrijf. Heerlijk om naar te kijken.

 

Zijn best grote bedrijven, dat is ook wel noodzakelijk denk ik omdat de invloed van de ondernemer anders veel te groot is.

 

Wat me tegenvalt is de motivatie van enkele ondernemers: Puur en alleen voor meer naamsbekendheid doen ze mee. Leuke site om eens door te bladeren.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Er was bijvoorbeeld een bedrijf waar alleen vrouwen werkten

 

Ja, dat kan ook nooit goed gaan natuurlijk.

 

 

 

;D

 

Wel een leuk idee opzich, alleen is er dan inderdaad een kans dat ze je bedrijf naar de ... helpen :-\ Want dan heb je het zelf niet in de hand en misschien heeft die ander wel verkeerde bedoelingen enz.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 140 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.