• 0

Ik was een dromer

 

Vroeger op school vond men dat het helemaal niks met mij zou worden als ik later bij een baas zou moeten werken.

Nee, dat leek mij al helemaal niks.

Ook zij men (inkl. de familie) denk toch eens gewoon als je een dubbeltje bent zal je nooit een kwartje worden.

Weet u dit grijze massa denken zat mij tot mijn strot.

Waarom is ons nooit geleerd dat je leven niet van zelfsprekend is en je jezelf er maar bij neer moet leggen dat je een baan moet hebben, waarom is ons nooit geleerd wat financiele inteligentie is.

Het hele grijze massa denken beviel mij niet. en o ja: Van geld wordt je niet gelukkig.

Ba,ba,ba en nog eens ba.

Het heeft mij ongeveer 10 jaar van mijn dromen en wensen afgehouden.

Ik ben gaan lezen, wat ik voor mijn 26e niet kon(alleen stripboeken en sportbladen).

Ik ben mijn eigen bedrijf (klussen bedrijf) begonnen. Gestopt 2 jaar weer gaan werken in een baan en toen weer voor mezelf begonnen.

Ik ben intressante mensen gaan ontmoeten die netjes etische en eerlijk zaken doen en positief denken.

Ik ben raad gaan aannemen van mensen die bewezen hebben in hun leven dat je anders moet gaan leren denken dan de grijze massa.

Ik heb nu 3 zaken een afbouwbedrijf, een bedrijf voor promotion management en een internet-based-business bedrijf.

Ik ben financieel beter dan de rest van mijn familie vanaf mijn grootouders met hun banen gedoe.

En de sky is de limit.

Wat een opluchting. :D

Men komt zelfs bij mij om te vragen of ik hen kan helpen ook een zaak op te zetten, sommige vragen wat ik anders doe en dan de bewondering die is fantastisch.

De grootste voorbeelden zijn van niets iets geworden.

Mensen komt uit de grijze massa en uit de sleur.

Het is niet zo dat succes en achtergrond bepalend is of je iets kan berijken.

Succes is voor iedereen die een groot verlangen heeft uit de grijze massa te stappen en sleur haten te realiseren.

Als ik vanaf vroeger tot nu mij had laten leiden door de massa dan had ik gekregen wat de grijze massa heeft, een baan of banen en schulden.

Als je wilt is er een weg, ga leren.

Heb je geen geld ga dan naar de bibliotheek.

Tips:Stap in je grootsheid - Antony Robins

Emotionele intelligentie - Daniel Coleman

lessen van een arme en een rijke vader - Robert Kiyosaki

Succes door groot denken - David Schwartz

Bereik u eerste miljoen - Bodo Schafer

Snel lezen - Tony Buzan

etc...

Heeft u ook zoiets meegemaakt?

Of ander intressante gedachten?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 0

weet ik maar ik nu maak toch geen reclame?

Is er iets mis met net-work werk?

Je omschijving is juist, het een wereldwijde organisatie dat zal met de komst van e-commerce juist vaker voorkomen dat bedrijven uiteindelijk.

Tevens is amway erkent door de nederelandse verening voor directe verkoop.

Veel zakenmensen die deze site bezoeken hebben om fiscale redene uiteindelijk bedrijven elders in europa of de wereld.

(Ik denk dat u nog nooit een bedrijf gehad heeft, anders praat u niet zo).

Uw bewering over wat voor soort bedrijf het gaat is niet juist, dat mag ook niet meer in Nederland.

[glow=red,2,300]Maar dat alles heeft niets te maken met mijn stelling.

en de werkelijke inhoud van de stelling[/glow]

Link naar reactie
  • 0

Klopt, je maakt geen reclame... Maar je was zo snel weer terug, ik kon een glimlach en een grapje niet onderdrukken.

 

De Nederlandse Verening voor Directe Verkoop is mede opgericht door Amway. Dit zegt dus helemaal niets over de manier van zaken doen van Amway. De KvK zegt het volgende:

 

***

Het uittreksel (.... van V.D.V.) is momenteel in behandeling bij de kamer van koophandel. De verkorte informatie ('In het kort') betreffende dit dossier is niet beschikbaar, onze excuses voor het ongemak.

***

 

Tot slot: Ik waardeer de positieve insteek van je verhaal. Ik voel me altijd een beetje bedrogen als er vervolgens een link naar een verkooporgansatie achter zit...

May the wind always be at your back and the sun upon your face.

And may the winds of destiny carry you aloft to dance with the stars.

Link naar reactie
  • 0

In de regels staat toch dat jullie begrijpen dat je je bedrijf wilt promoten en dat je in dat geval je web-site in je personalia moet doen.

Daarnaast verkoop ik niks, ik adviseer alleen en heb op die ook intressante links niemand is iets verplicht.

Alleen is het handig als je iemand kan mailen of bellen als zij meer willen weten over ondernemen en persoonlijke ontwikkeling.

daarnaast moet ik zeggen dat ik mensen altijd netjes en etisch behandeld

ook zakelijk.

Waarschijnlijk heerst hier het grijze massa denken, dat altijd iets achter iets zoekt, werk lang voor een baas en wordt weer "oud" arm, mis al je kansen als je niet open staat voor nieuwe iedeen.

En een bedrijf met meer dan 40 jaar historie (je weet wel) zou toch iets beter behandeld kunnen worden.

Mensen! morgen niet meer boodschappen doen bij uw supermarkt! want

Uw supermarkt is een mlm en heeft om ficale redene de grootste vermogens elders. Alle supermarkten zijn namelijk mlm`s

Ook hamburgerketens uw elektrowarenhuis.

Business club worden opgericht om te netwerken, daar hebben bijv. de grote voetbal clubs veel vermogen mee gekregen, dus geen kaartjes meer kopen.

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi Roberto,

 

Wat is het toch fijn iemand tegen te komen die net als ik ander denk over het leven. Ik heb een fantastisch idee klaarliggen alleen kan ik er niet veel mee doen dit uit te werken omdat ik geen investeerder kan vinden mij te helpen. Ik kreeg namelijk je profiel door van iemand binnen hl die mij vertelde dat het verstandig zou zijn contakt met jou op te zoeken, vandaar mijn reactie. Als je geintresseerd bent in het investeren in een Multi Level Marketing bedrijf waarvan al bijna zeker is dat het goed moet lopen vanwege een splinternieuw en internationaal idee, zou je dan zo vriendelijk willen zijn contakt met mij hierover op te nemen op het volgende emailadres : p.p.lai@duckmail.nl

De optimalisatie van de website is al in volle gang door een webmeester uit Zweden.

 

Ik hoop iets van je te horen,

Met vriendelijke groet,

Peter Lai

 

 

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

We hebben Roberto al een tijdje niet gezien in dit forum. Kan ik me wel iets bij voorstellen hoor gezien onze reacties inzake MLM.

 

Op deze manier contact zoeken is natuurlijk altijd goed. Mocht hij niet in het forum reageren, dan kun je door op zijn naam te linken achter zijn e-mail adres komen.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Hoi Roberto,

 

Je staat er trouwens goed voor je met je karma......hahaha

 

let`s rule the world!

Groetjes Peter

 

Over je antwoorden, je hebt helemaal gelijk, MLM is 1 van het grootste verkooppunt binnen de hele economie en dat gezien op een internationaal gebied, de mensen die MLM niet vertrouwen zullen waarschijnlijk meegedaan hebben aan een get rich quick scheme en er niets aan hebben gedaan iets voor hunzelf te creeeren. MLM is 1 van de grootste ondernemingen binnen de gehele wereld en heeft positie nummer 1, waarom, omdat de reden is dat het wel werkt, alleen moet je er hard voor werken, waarom omdat iedere baas keihard moet werken, zeker in het begin en dat zal misschien een beetje tegenvallen, maar neem 1 ding van mij aan

 

Gedachtens bepalen wat je wilt,

Actie bepaalt wat je krijgt,

 

dat betekend dat als je op je kont blijven zitten omdat je in verhaaltjes gelooft die beschreven worden NOOIT zal werken, of een MLM onderneming moet hier gigantisch in investeren wil er echt een get rich quick ontstaan en is bijna niet haalbaar tenzij je een aantal miljoenen euro`s kan investeren om dit op te zetten. Het kan nog komen, wie weet......

 

De mensen die tegen mij zijn, lekker pech toch ga ik in het MLM door, omdat ik weet dat het werkt

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

De mensen die tegen mij zijn, lekker pech

 

En daar ben ik er 1 van !!!!

 

Maareh we zijn er om elkaar te helpen nietwaar? Dus so I do ..... hier nog één voor je netwerk. Benader ook eens nils@marketingcursus.nl of bel hem 06-55163815. Die hebben we net zo aardig behandeld als de rest ;D

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Daar ben ik weer, Roberto is back in town. ;)

Ik vind het fantastisch dat er naar zo`n lange tijd toch nog reakties komen.

Peter ga zo door maar blijf met beidde benen op de grond.

Wat wij weten weten velen nog niet.

 

Sorry dat ik zo lang weg bleef, maar ja 3 zaken, he.

 

Ik wil wel wat extra kwijt over mlm.

Door de huidige situatie in de economie neemt het aantal belangstellende zoekende naar meer of anders of beter, ziender ogen toe. ;D

Ik laat momenteel steeds vaker ons iedee zien.

Zo zie je dan toch dat het beter is iets te ondernemen dan niets.

 

Nog even een tip: niet alle mlm is per definitie goed of het gouden ei.

Er zit veel wilt groei, dus beste mensen zoek goed voor je met iets in zee gaat.

Wil je zo minimaal mogelijk risico lopen onthou dan het volgende:

1/ Koop geen grote voorraden.

2/ Voor niets gaat de zon op, je zal tijd moeten investeren.

3/ Let goed op dat het niet een 'Joint the club' maar een zakelijk partnerschap is.

4/ Laat je begeleiden in alles.

Als een mlm systeem niet aan al deze punten voldoet, zoek dan verder.

 

Groetjes Rob

Link naar reactie
  • 0

Misschien dat ik erg blonT overkom nu, maar eh... waar staat MLM voor??

 

Groetjes,

 

Marcel

Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie.

Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie.

Link naar reactie
  • 0

Multi Level Marketing is een bedrijfsvorm waar je niks mee maakt... Vijanden misschien maar niet echt veel meer.

 

Kijk naar het gros van de marketing nieuwsgroepen en je zal zien dat deze compleet vervuild zijn door deze get-rich-quick schemes, piramide spellen en andere leugens.

 

Een ander probleem van MLM-ers is dat ze vaak een enorme plaat voor hun kop hebben en hun waar maar blijven aanprijzen. ::)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Misschien dat ik erg blonT overkom nu, maar eh... waar staat MLM voor??

Die vraag krijg ik wel vaker in mijn persoonlijke berichten.

 

Ter info zal ik hier mijn mening over MLM even plaatsen (uit ervaring met HerbaLife als MLM):

MLM = Multi Level Marketing. Het zijn een sort off pyramide spelen. Hoe hoger je in de boom zit en hoe meer zwoegers je onder je hebt om voor je te werken en de handel verkopen des te sneller loop je binnen. Degene die hoog in de boom zitten doen het naar hun idee prima. Waar wij voor waarschuwen zijn degenen die zich laten beïnvloeden en als zwoegertjes rondhuppelen.

 

Het zou op zich geen verkeerde ondernemingsformule zijn, mits MLM niet ALTIJD zo vaag doet. Ze vertellen nooit om welke producten het gaat en staan bekend om het feit dat ze promoten met "be rich quick". Als je er uiteindelijk intrapt kom je er achter dat het om schoonmaakmiddeltjes, afslankpillen en weet ik veel watvoor onzin het gaat die niet in de winkels te koop zijn. Maar dan ben je al tever ingestapt en kom je nog maar moeilijk van de MLM-verantwoordelijkheden af. Vaak gebeurd het ook dat je inschrijfgeld moet betalen tijdens de eerste ontmoeting en die krijg je niet terug. Die moet je terugverdienen met de producten waar je een x-percentage "winst" van ontvangt.

 

Over de ondernemersformulie en de producten zijn vele vragen gesteld in ons forum aan de MLM-baasjes, maar geen enkele heeft toe nu toe antwoord gegeven. Ze beschermen de "speciale" formule om anderen over de streep te trekken "het geluk te vinden".

Vandaar dat ze in het forum zoveel negatieve reacties krijgen.

 

De MLM-er die gewoon open en bloot verteld wat zijn businessplan is, moet nog geboren worden.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Helemaal duidelijk :) Ik zal mijn mening over deze praktijken in de nieuwe discussie plaatsen die over MLM gaat, dit omdat het niks meer met dromen te maken heeft (hoewel... eigenlijk klopt alleen dat woordje WAS in de titel niet ;D)

Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie.

Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie.

Link naar reactie
  • 0

Even wat kwijt :)

Wellicht slechte ervaringen meegemaakt?

Ik ben ook wel mensen tegen gekomen die dat roepen, maar als ik dan even wat doorvraag blijkt meestal dat mensen niks doen dan wat directe vrienden en familie en dan stoppen de aktiviteiten, dus ook geld verdienen.

Mijn 2 additionale bedrijven is eigenlijk ook een vorm van mlm.

Alleen wordt het onder de noemer "normale bedrijven" geplaatst.

Mijn ervaring is dat het zowel in mijn mlm zaak als in mijn andere zaken toch op het zelfde neerkomt en dat is: Nieuwe prospects heb je nodig voor voortbestaan en groei, stilstaan in zaken doen is als stoppen met roeien tegen de stroom in en dan door de stroom(mensen) terug gesleurd worden tot niks.

Maar je hebt gelijk dat er zoals ik al eerder zei, wiltgroei is, en dat vind ik mooi, want de goede zullen blijven staan en de slechte zullen verdwijnen.

Nog even wat over piramide spelen: Piramide spelen zijn later ontstaan dan mlm algemeen, er is toen handig gebruik gemaakt van mogelijkheden van mlm, maar zoals ik zei wiltgroei verdwijnt en dus ook de piramide spelen, deze zijn bij wet verboden.

Mensen let dus goed op zodra iemand jou een unieke mogelijkheid aanbied maar wel vraagt om een geheimhoudingsplicht en je daarvoor wilt laten tekenen( tring belletje, waarschuwing) Niet aan beginnen.

Zaken doen kan nooit met geheimhouding, want je veel mensen nodig.

Groetjes Roberto ::)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 104 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.