Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Karen
Hallo allemaal,
Een aantal van jullie zal het niet zijn ontgaan dat ik afgelopen week met wat ferme uitspraken over de KvK's de media heb gehaald.
En berichtje op www.Zibb.nl is overgenomen door www.Bizz.nl en na een vervolgbericht op www.zibb.nl heeft concurrent www.sprout.nl er ook een berichtje aan gewaagd. Bij Bizz en Sprout kun je reageren, maar die gaan daar heel anders mee om.
De afgelopen dagen heb ik bij Bizz een paar keer gereageerd en daar werd mijn bericht meteen zichtbaar na het te hebben verzonden. Het bericht op Sprout zag ik vanmorgen pas en daar er twee fouten in staan heb ik de volgende reactie gemaild.
"Beste Rutger,
Hier bedrijf je onzorgvuldige journalistiek.
Jouw zin: "De Staatssecretaris stelt een inperking voor" klopt niet. De 21 regionale kvk's terugbrengen naar 12 is een proces dat inmiddels grotendeels is afgerond.
Daarnaast weet iedere journalist dat alleen tekst tussen aanhalingstekens is gezegd door een geïnterviewde. Je kunt op Bizz.nl zien dat de term 'negentiende-eeuws relikwie' voor rekening van je collega komt.
Ik heb gezegd dat "ik vermoed dat de Kamers van koophandel na meer dan 150 jaar van groot nut, door de meerderheid van de huidige ondernemers nog slechts wordt gezien als een overbodige en prijzige administratieve last."
Nadat ik op 'verstuur' had gedrukt, kreeg ik tot mijn verbazing een melding dat 'het enige tijd kan duren voordat mijn reactie online staat'. Ik kan er niets aan doen dat ik bij dit berichtje een onprettig gevoel kreeg.
Hoe vinden jullie dat online media met reacties van lezers horen om te gaan?
Karen
Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl
Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl