Sinds 1,5 maand is mijn website online. Ik heb mij aangemeld voor Google AdWords waardoor de site in ieder geval op de eerste pagina van Google wordt vermeld. Maar ik wil mijn site ook graag in de lijst met zoekresultaten hebben. Maar helaas lukt dit mij niet!
Op basis van wat research heb ik de site aangepast. Ik heb bepaalde termen extra veel gebruikt, termen in bold, meta tags ingevoegd en m'n site op zoveel mogelijk site's aangemeld. Maar niets lijkt te helpen....
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Suzie4comm
Suzie4comm
Hallo mede-ondernemers,
Sinds 1,5 maand is mijn website online. Ik heb mij aangemeld voor Google AdWords waardoor de site in ieder geval op de eerste pagina van Google wordt vermeld. Maar ik wil mijn site ook graag in de lijst met zoekresultaten hebben. Maar helaas lukt dit mij niet!
Op basis van wat research heb ik de site aangepast. Ik heb bepaalde termen extra veel gebruikt, termen in bold, meta tags ingevoegd en m'n site op zoveel mogelijk site's aangemeld. Maar niets lijkt te helpen....
Hebben jullie nog tips?
Groeten,
Susanne
[edit mod] titel aangepast [/edit]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12067-hoe-kom-je-in-de-google-index/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
28 antwoorden op deze vraag