mevenaar Geplaatst: 23 april 2007 Geplaatst: 23 april 2007 mevenaar Senior 58 2 Beste higher level "deelnemers", Plaats deze kreet om hulp aangezien een spreker op het laatste moment heeft afgezegd en wellicht zitten hier mensen die me zouden kunnen helpen. Het gaat om een starters ontbijt in Amsterdam voor startende ondernemers aanstaande donderdag ochtend; het is een kleine groep maar zeer enthousiast. Het thema is verkrijgen van financiering en het gaat met name om tips en tricks . Het gaat slechts om een uur en de mogelijkheid tot het beantwoorden van vragen. Hier staat uiteraard een kleine vergoeding tegenover en de grote waardering voor het helpen van startende ondernemers. Wellicht zit iemand dit als investering.... Dit ontbijt begint om acht uur (spreker van 8.30-9.30) en vindt plaats in amsterdam (ja, de files zijn een goed punt..). Hoop van jullie te horen en kan dan uiteraard meer informatie geven. Link naar reactie
Ties [r.i.p.] Geplaatst: 23 april 2007 Geplaatst: 23 april 2007 Ties [r.i.p.] Legend 752 33 Beste mevrouw Evenaar, Wanneer is dit ontbijt? Wellicht ben ik dan in Nederland of eventueel ben ik bereid daarvoor te komen. Als dat niet tot de mogelijkheden behoort kan ik wellicht iemand anders aanbevelen? Met vriendelijke groet, Ties van der Laan In memoriam Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 23 april 2007 Geplaatst: 23 april 2007 Jeroen Bakker Retired Mod 9,9k 461 Ties: Het gaat om een starters ontbijt in Amsterdam voor startende ondernemers aanstaande donderdag ochtend Link naar reactie
Nico Schouten Geplaatst: 23 april 2007 Geplaatst: 23 april 2007 Nico Schouten Retired Mod 5k 325 Misschien handig voor de spreker om te weten welk type starter aanschuift aan de ontbijttafel. Synergeon Link naar reactie
mevenaar Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Geplaatst: 23 april 2007 mevenaar Senior 58 2 Dank voor uw reactie meneer van der Laan. Dit startersontbijt is echter wel erg low key (kleine groep, korte sprekers tijd) dus wil niet het onmogelijke vragen. Wellicht heeft u nog andere suggesties? Hartelijke groet mevenaar Link naar reactie
mevenaar Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Geplaatst: 23 april 2007 mevenaar Senior 58 2 Het gaat om starters in de dop vanuit reintegratie. Het is een soort eerste aftrap en vandaar low key gehalte. Groet mevenaar Link naar reactie
Ties [r.i.p.] Geplaatst: 23 april 2007 Geplaatst: 23 april 2007 Ties [r.i.p.] Legend 752 33 Hoi Jeroen, mevrouw Evenaar, Bedankt en sorry, had wat nauwkeuriger moeten lezen. Wel jammer maar helaas kan ik niet. Wil wel wel even wat rondvragen. Met vriendelijke groet, Ties In memoriam Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 23 april 2007 Geplaatst: 23 april 2007 nonex.nl Legend 3k 31 Zoek je iemand uit de financieringwereld, of juist iemand vanaf de andere kant van de tafel: een ondernemer met ervaring in het verkrijgen van financiering? Ik zit 'in de buurt' dus kan voor beiden eens rondkijken in mijn netwerk.... Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
mevenaar Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Geplaatst: 23 april 2007 mevenaar Senior 58 2 juist iemand uit de financieringswereld. Andere kant van de tafel (vanuit ondernemersperspectief) hebben we wel in ons netwerk en daar spreekt er ook al een van. Hartelijke groet mevenaar Link naar reactie
Ard-Sc Geplaatst: 23 april 2007 Geplaatst: 23 april 2007 Ard-Sc Legend 2,3k 227 Ik had je graag uit de brand geholpen, helaas laat mijn agenda het niet toe. Vanuit welke organisatie/bedrijf is e.e.a. georganiseerd?? (heb wel een paar contacten die het eventueel zouden willen doen) Sowieso een leuk initiatief! Groeten, Ard Uw online yoga magazijn ... Poweryoga: Meer dan een goed voornemen Inspiratie Link naar reactie
mevenaar Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Geplaatst: 24 april 2007 mevenaar Senior 58 2 Dank. Alleen is het wat lastig als de spreker het af laat weten. Zoek echt iemand uit de financieringswereld (bank o.i.d.)/financiele man aangezien er voor de ondernemer adviseurs kant al is gezorgd. Deze kan in uiterste nood het wel overnemen maar we hebben de deelnemers tenslotte beloofd iemand vanuit financieen wereld te hebben spreken. Meerdere sprekers en vanuit andere invalshoek. Hoop toch nog dat iemand me kan helpen; het is al overmorgen!!! mevenaar Link naar reactie
Nico Schouten Geplaatst: 24 april 2007 Geplaatst: 24 april 2007 Nico Schouten Retired Mod 5k 325 Domme opmerking van mij misschien, maar er staat toch zo'n schoen langs de snelweg, en een stukje verderop die Barclay's bank. Kun je daar geen spreker proberen te strikken ? Synergeon Link naar reactie
mevenaar Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Geplaatst: 24 april 2007 mevenaar Senior 58 2 goed plan maar zit gewoon met de deadline die al overmorgen is en dan ook nog bij het ontbijt!!! Erg omhoog dus.... mevenaar Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 25 april 2007 Geplaatst: 25 april 2007 nonex.nl Legend 3k 31 Probeer het ondernemersteam Noordholland van de oranje leeuw (ook van die schoen, maar zitten dan in Beverwijk en Purmerend) tel. hier. Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
idbroker Geplaatst: 25 april 2007 Geplaatst: 25 april 2007 idbroker Super Senior 214 8 Neem contact op met TIIN (The Informal Investors Network). Zij kunnen vast nog wel een enthousiaste informal mobiliseren. Kijk op www.tiin.net voor de contactgegevens. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen