Ik heb me wat vrienden een website gelanceerd speciaal voor ondernemers in Nederland die hun aanbiedingen onder de aandacht willen brengen van een groot publiek. Helaas gaat dat niet zo makelijk en moet eerst mijn website goed bekend zijn bij de ondernemers en consumenten. Wij hebben wat flayers laten drukken die we in de stad gaan uitdelen, maar dat is niet genoeg.
Heeft iemand een tip voor ons om de website goed te promoten om zo de juiste doelgroep te benaderen.
Onze diensten zijn gratis. Kunnen wij daar misschien wat mee?
Ik hoor graag van jullie.
Huisaanhuisnet.nl de aanbiedingensite van Nederland
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Farber
Farber
Hallo allemaal,
Ik heb me wat vrienden een website gelanceerd speciaal voor ondernemers in Nederland die hun aanbiedingen onder de aandacht willen brengen van een groot publiek. Helaas gaat dat niet zo makelijk en moet eerst mijn website goed bekend zijn bij de ondernemers en consumenten. Wij hebben wat flayers laten drukken die we in de stad gaan uitdelen, maar dat is niet genoeg.
Heeft iemand een tip voor ons om de website goed te promoten om zo de juiste doelgroep te benaderen.
Onze diensten zijn gratis. Kunnen wij daar misschien wat mee?
Ik hoor graag van jullie.
Huisaanhuisnet.nl de aanbiedingensite van Nederland
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12760-hoe-promoot-ik/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag