Ga naar inhoud

Fiat 500 introductie

Geplaatst:

Henri Kroeze

Ik heb genoten van hoe Fiat de nieuwe 500 in de media neerzet. Het kan bijna niet anders of dit autootje moet een succes worden, een IPod op vier wielen...

Tenminste, dat wil de media mij doen geloven...

Of het een succes wordt, weet ik niet (ik denk het wel, overigens).

Maar het media circus er rondomheen is perfect! Mijn complimenten!

... doet leuke dingen op internet ...

Featured Replies

Geplaatst:

G.Bos

Ik heb genoten van hoe Fiat de nieuwe 500 in de media neerzet. Het kan bijna niet anders of dit autootje moet een succes worden, een IPod op vier wielen...

Tenminste, dat wil de media mij doen geloven...

Of het een succes wordt, weet ik niet (ik denk het wel, overigens).

Maar het media circus er rondomheen is perfect! Mijn complimenten!

zeker weten, ze maken er gewoon een hebbe dingetje.. een leuke accessoire van... leuk om te zien...

ze zijn ook al druk om andere carrosserievarianten op de markt te brengen.. je kan met de 500 vele kanten op qua styling etc.... ik denk dat ze dat bij de toyota aygo (peugeot 107,citroen c1) beter hadden moeten doen...

Geplaatst:

Christine

Wel een beetje afgezaagd, om na de "new beetle" en de Mini Cooper, allebei 100% retro modellen, nu een retro model te maken van het bolletje. Wel mooi, want de originele 500 is ook mooi. Komt er ook een Jardinieri uitvoering?

Geplaatst:

Ard-Sc

Wanneer zou die Franse firma op het lumineuze en ook originele idee komen om een nieuwe 2cv te ontwikkelen. Is toch ook een leuke emotiecar.

Geplaatst:

Dixon

Toevallig begin mei een artikel geplaatst op onze website dat (volgens bronnen) ook aan de opvolger van de 2CV gewerkt wordt.

http://www.trefplaats.nl/alg_popup.asp?Bericht=155

Wij adviseren, begeleiden en geven concrete invulling op het gebied van CLOUD oplossingen.

Geplaatst:

René Zonneveld

Leuke auto, maar hier wel een beetje off topic lijkt me zo.

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Geplaatst:

Christine

G. Bos, ik vind die foto bij je bijdragen onsmakelijk om naar te kijken. Kun je geen andere nemen? Hierbij weer een kneusje, dus.

Geplaatst:

G.Bos

Leuke auto, maar hier wel een beetje off topic lijkt me zo.

nee hoor... helemaal niet... de 500 is gewoon een marketingtool... dus erg ontopic denk ik

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.