Ik ga een eenmanszaak beginnen, gefinancieerd door eigen vermogen. Daar ga ik slechts een deel van investeren, nu is mijn vraag omdat ik persoonlijk ook aansprakelijk ben voor de gemaakte schulden, is er een mogelijkheid om mijn vermogen wat ik persoonlijk nog heb ergens ''veillig'' te stellen? Zodat bij een eventueel faillisement ( ik ga er niet vanuit) mijn eigen vermogen niet wordt aangetast door schuldeisers.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Michiel89
Michiel89
Ik ga een eenmanszaak beginnen, gefinancieerd door eigen vermogen. Daar ga ik slechts een deel van investeren, nu is mijn vraag omdat ik persoonlijk ook aansprakelijk ben voor de gemaakte schulden, is er een mogelijkheid om mijn vermogen wat ik persoonlijk nog heb ergens ''veillig'' te stellen? Zodat bij een eventueel faillisement ( ik ga er niet vanuit) mijn eigen vermogen niet wordt aangetast door schuldeisers.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12958-hoe-kan-ik-persoonlijk-bezit-veiligstellen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag