Geplaatst: 4 september 200717 j schmets 1 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Voor een nieuwe tweewekelijkse rubriek in Het Financieele Dagblad (elevator pitch) ben ik op zoek naar starters die: *Hun concept in 150 woorden willen presenteren. *Bereid zijn dit terug te lezen in HFD met commentaar van een drietal 'deskundigen'. *Op de foto willen. Interesse? mail naar webredactie@fd.nl
Geplaatst: 4 september 200717 j TwaBla 22.7k berichten 6 Solutions 9 Trofeeën 1.4k Reputatie Spannend! Ik heb er even een aparte draad voor gemaakt. 8) Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Geplaatst: 5 september 200717 j Nils de Witte 7.8k berichten 8 Trofeeën 146 Reputatie Quote, Sprout, Bizz en Matchme hebben ook allemaal pitches in hun blad. Volgens mij hebben Emerce en Management team het ook en is Carp er ooit mee begonnen. Blijft leuk, zo'n FD. Mooie oplage. Aandacht voor de starters ook. Maar om nou te zeggen, tjonge jonge jonge wat origineel, nee. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance
Geplaatst: 6 september 200717 j perry 2k berichten 8 Trofeeën 34 Reputatie Misschien zou een topic over wie zou eens met wie moeten praten en waarom. Een soort wie adviseert wie en waarom? Laat je anderen aan het woord, krijg je ook een veel betere pitch:-) Als het al een goed idee is, is het nu al niet meer origineel :-) Perry
Geplaatst: 6 september 200717 j Edo van Santen 2.7k berichten 1 Solutions 9 Trofeeën 120 Reputatie origineel is niet zo belangrijk, het aardige is dat je in het FD een andere doelgroep bereikt en dat is voor alle starters/pitchers interessant! ik heb nu twee keer in een artikel in het FD gestaan en weet uit ervaring dat dat veel gelezen wordt ;D Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)
Geplaatst: 21 oktober 200717 j Romano Sandee 2k berichten 8 Trofeeën 151 Reputatie Ik heb ook al enige tijd geleden gemaild... Maar nog niets terug gehad... Is dat normaal of heb ik zo'n slecht mailtje gestuurd ??? Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community
schmets
Voor een nieuwe tweewekelijkse rubriek in Het Financieele Dagblad (elevator pitch) ben ik op zoek naar starters die:
*Hun concept in 150 woorden willen presenteren.
*Bereid zijn dit terug te lezen in HFD met commentaar van een drietal 'deskundigen'.
*Op de foto willen.
Interesse? mail naar webredactie@fd.nl