• 0

Salaris als Objectbeveiliger

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw hier en ben oriënterend voor het starten van een bedrijf.

Ik heb al het een en ander hier gelezen en daar ben ik al heel wat wijzer van geworden.

 

Ik heb voor mezelf een aantal dingen op een rijtje gezet om uit te rekenen wat ik netto over houd.

 

Ik wil een beveiligingsbedrijf starten. Als "objectbeveiliger" wil ik een object gaan beveiligen. Dit zal dan voor een vast aantal uren in de week zijn. Ik heb voor het gemak 30 uur gepakt. Verder wil ik me bezig gaan houden met beveiligingsadvies en onderzoek. Omdat dit geen vaste opdrachten of uren zijn laat ik deze terzijde.

 

Als uurtarief heb ik: € 30,00

Maal het uren p/w: € 900,00

Maal het aantal weken p/j € 46.800,00

Gedeeld door het aantal m/j € 3.900,00

 

Dit zou dus beteken € 3.900,00 per maand. Omdat ik verder geen kosten heb is dit het bedrag wat ik per maand ontvang.

 

Vervolgens heb ik dit bedrag ingevuld in een omrekentabel, voor freelancer's, en daar kwam het volgende uit:

 

Uurtarief: 30

Gem aantal uren per maand: 130

Netto omzet: 3.900

 

werkgeverslasten

arbeidsongeschiktheid 7,5 % 293

 

Brutoloon: 3.608

Loonbelasting 1.396

Arbeidskorting 113

 

Vergelijkbaar netto loon: 2.325

 

Nu is mijn vraag : Klopt dit ??

 

Alvast bedankt en sorry voor het lange verhaal

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je hebt verder geen kosten? Hoe kom je dan naar en van de verschillende objecten, op de fiets?

 

Hoe gaan mensen jou vinden als objectbeveiliger? Je hebt geen kosten, dus doet niks aan reclame?

 

Een salaris is voor werknemers, als eigen ondernemer ben je geen werknemer maar heb je (hopelijk) winst. Deze winst is je salaris.

 

Maak eerst eens een ondernemingsplan over hoe je je bedrijf wilt opzetten, en welke kosten je maandelijks hebt. Dan ben je al een stuk verder als met zo'n grove berekening als dit.

 

Groet, Martin

Link naar reactie
  • 0

Nee de berekening klopt niet, maar dat had ook al opgemerkt kunnen worden uit de voorgaande reacties. Mijn advies zou inderdaad ook zijn om eerst ens een ondernemingsplan op te stellen en daar goed aandacht te besteden aan de kosten.

 

Bezin je hierbij ook de kosten die verband houden met de arbeidsongeschiktheid en het afdekken van die risico's.

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 236 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.