Mocht mijn vraag al eerder langs gekomen zijn, sorry, mijn pc werkt op dit forum niet mee zodat ik moeite heb met opzoeken.
Ik heb het volgende aan de hand.
Ik heb een bemiddelingsbureau.
Een belgisch bedrijf, waarvan het contact persoon op haar beste kunnen engels sprak, nam contact met me op omdat ze op zoek waren naar een nieuwe medewerker.
Die heb ik voor ze gevonden en deze nieuwe medewerker zou er ook blijven werken omdat het klikt. Daarbij heb ik het contact persoon laten weten dat ik een factuurtje zou sturen voor de bemiddelings kosten.
So far so good.
Nu is de betalings termijn van de factuur verstreken, maar heb ik nog geen betaling ontvangen.
Omdat de betaling vanuit Belgie moet komen, heb ik een paar dagen extra gewacht en is het helaas nu tijd voor een herinnering.
Dat is niet erg, maar mijn gevoel blijft mij maar zeggen, ze gaan niet betalen hoor.
Als ik een gevoel heb ergens over, klopt dat vaak ook wel, dus zodoende dat ik er toch rekening mee wil houden dat er niet betaald zal gaan worden.
Ik heb het nog niet aan de hand gehad dat iemand niet betaalde, herinneringen hoef ik gelukkig maar heel zelde te sturen.
Ik weet dan ook niet zo goed wat ik met een situatie aanmoet waarin iemand niet betaald.
Mijn eerste stap zal in ieder geval gaan zijn om de medewerker die ik heb geregeld te gaan vragen of ze er nog werkende is en ook zal blijven.
Heb ik die bevestiging in ieder geval al op papier.
Welke stappen moet ik zetten richting het bedrijf?
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2lollypop2
2lollypop2
Mocht mijn vraag al eerder langs gekomen zijn, sorry, mijn pc werkt op dit forum niet mee zodat ik moeite heb met opzoeken.
Ik heb het volgende aan de hand.
Ik heb een bemiddelingsbureau.
Een belgisch bedrijf, waarvan het contact persoon op haar beste kunnen engels sprak, nam contact met me op omdat ze op zoek waren naar een nieuwe medewerker.
Die heb ik voor ze gevonden en deze nieuwe medewerker zou er ook blijven werken omdat het klikt. Daarbij heb ik het contact persoon laten weten dat ik een factuurtje zou sturen voor de bemiddelings kosten.
So far so good.
Nu is de betalings termijn van de factuur verstreken, maar heb ik nog geen betaling ontvangen.
Omdat de betaling vanuit Belgie moet komen, heb ik een paar dagen extra gewacht en is het helaas nu tijd voor een herinnering.
Dat is niet erg, maar mijn gevoel blijft mij maar zeggen, ze gaan niet betalen hoor.
Als ik een gevoel heb ergens over, klopt dat vaak ook wel, dus zodoende dat ik er toch rekening mee wil houden dat er niet betaald zal gaan worden.
Ik heb het nog niet aan de hand gehad dat iemand niet betaalde, herinneringen hoef ik gelukkig maar heel zelde te sturen.
Ik weet dan ook niet zo goed wat ik met een situatie aanmoet waarin iemand niet betaald.
Mijn eerste stap zal in ieder geval gaan zijn om de medewerker die ik heb geregeld te gaan vragen of ze er nog werkende is en ook zal blijven.
Heb ik die bevestiging in ieder geval al op papier.
Welke stappen moet ik zetten richting het bedrijf?
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13427-factuur-word-niet-betaald-welke-stappen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag