Dit forum krijgt veel vragen van mensen die een ideetje hebben. Dat gaat ongeveer zo: "Ik stond gisteren onder de douche en vroeg me af waarom er geen zeep uit één van de gaatjes komt?"
Nou zijn die ideetjes soms wel leuk, maar misschien is het beter eerst zelf op onderzoek uit te gaan:
* ga na (via zoekmachines bv) of er al zoiets bestaat/bestond
* vergelijk dat met je eigen idee
* ga na hoe dat georganiseerd is
* kijk naar de kracht, de zwakte, de bedreigingen en de kansen
* zoek alle randvoorwaarden goed uit
Blijft er dan nog enthousiasme over, dan heb je misschien een heus goed IDEE en niet iets wat al lang bestaat of waar vele ondernemers hun tanden op gebroken hebben. Heb je zelf alle vooronderzoek gedaan, dan kun je je vragen op het forum zetten en om opinies vragen. Maar een beetje huiswerk mag wel verwacht worden.
Veel succes! 8)
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TwaBla
TwaBla
Dit forum krijgt veel vragen van mensen die een ideetje hebben. Dat gaat ongeveer zo: "Ik stond gisteren onder de douche en vroeg me af waarom er geen zeep uit één van de gaatjes komt?"
Nou zijn die ideetjes soms wel leuk, maar misschien is het beter eerst zelf op onderzoek uit te gaan:
* ga na (via zoekmachines bv) of er al zoiets bestaat/bestond
* vergelijk dat met je eigen idee
* ga na hoe dat georganiseerd is
* kijk naar de kracht, de zwakte, de bedreigingen en de kansen
* zoek alle randvoorwaarden goed uit
Blijft er dan nog enthousiasme over, dan heb je misschien een heus goed IDEE en niet iets wat al lang bestaat of waar vele ondernemers hun tanden op gebroken hebben. Heb je zelf alle vooronderzoek gedaan, dan kun je je vragen op het forum zetten en om opinies vragen. Maar een beetje huiswerk mag wel verwacht worden.
Veel succes! 8)
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag