Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Henri Kroeze
Ik heb bij het berekenen van de verkoopprijs van een artikel een enorme fout gemaakt.
Namelijk, mijn eigenlijke inkoopsprijs is 20% hoger dan de inkoopprijs waarop ik de verkoopprijs bepaald heb.
De klant heeft opdracht gegeven tot levering, we hebben dus een deal. Heb zelfs nog iets van de prijs gedaan om tot een voor hen beter verkoopprijs te kunnen komen die in lijn ligt met mijn eigen (retail) verkoopprijs. Spullen zijn ook al binnen bij mij.
Echter, mijn marge is nu (met die 20% extra) tot een minimum beperkt.
Zelf vind ik dat ik hier melding van moet maken in de vorm van dat bij eventuele toekomstige leveringen de verkoopprijs hoger komt te liggen.
Wat zouden jullie doen? Ik voel mij zo'n enorme KLUNS!
Is zoiets bespreekbaar of is het, zoals ik het nu zie, jezelf voor je kop slaan, je verlies nemen en weer verder...
... doet leuke dingen op internet ...