Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SjorsN
Hoi beste mensen,
Eerst even voorstellen; ik ben Sjors en op het moment nog student, maar heb onlangs een aanbod gekregen om voor een producent een fiets te ontwerpen. Gezien mijn opleiding en achtergrond moet dit geen probleem zijn, maar toch zit ik nog met een vraagje.
Mocht er nu onverhoopt iemand bijvoorbeeld een nare verwonding oplopen door een brekend frame oid, wie is hier dan verantwoordelijk voor? Ik weet dat we niet in Amerika wonen, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ben ik (juridisch) voldoende beschermt als ik het product naar "normaal gebruik" dimensioneer en naar eer en geweten kan zeggen dat het een veilig product is bij het zogenaamde "normale gebruik"?