Ik ben op zoek naar een overzichtje waar de wettelijk vastgestelde data op staan waarvoor werkgevers het loon aan hun werknemers betaald moeten hebben.
Mijn werkgever is structureel te laat met het betalen van loon. Het loon voor december staat bijvoorbeeld vandaag (31-12) nog niet op mijn rekening, terwijl alle vaste lasten al afgeschreven zijn.
Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Sterker nog, het is meer regel als uitzondering. Daarom zoek ik dat lijstje. Om hem er (weer) eens op te wijzen.
Ik wil niet direct beginnen over de boetes etc...Dit om de werkrelatie zo min mogelijk te verstoren. Ik heb al gezocht op google en website soza maar kan het niet vinden.
Iemand die het lijstje of een linkje voor me heeft ? (liefst voor 2007 en 2008 )
Het MKB pakket voor de startende ondernemer - www.mini-websites.nl
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sebsnr10
Sebsnr10
Hallo mensen,
Ik ben op zoek naar een overzichtje waar de wettelijk vastgestelde data op staan waarvoor werkgevers het loon aan hun werknemers betaald moeten hebben.
Mijn werkgever is structureel te laat met het betalen van loon. Het loon voor december staat bijvoorbeeld vandaag (31-12) nog niet op mijn rekening, terwijl alle vaste lasten al afgeschreven zijn.
Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Sterker nog, het is meer regel als uitzondering. Daarom zoek ik dat lijstje. Om hem er (weer) eens op te wijzen.
Ik wil niet direct beginnen over de boetes etc...Dit om de werkrelatie zo min mogelijk te verstoren. Ik heb al gezocht op google en website soza maar kan het niet vinden.
Iemand die het lijstje of een linkje voor me heeft ? (liefst voor 2007 en 2008 )
Het MKB pakket voor de startende ondernemer - www.mini-websites.nl
CreArtions Multimedia Design - www.creartions.com
Banner design studo - www.bannerdesigner.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14293-wettelijk-vastgelegde-data-loonbetaling/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag