Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
Jonge bedrijven moeten slimmer omgaan met kennis
Kennis is macht, zeker nu het belang van kennis als concurrentiefactor de laatste jaren sterk is toegenomen. Slim omgaan met kennis betekent gebruikmaken van de kennis die binnen het bedrijf aanwezig is, of actief kennis vergaren bij anderen, zoals collega-ondernemers of voorlichtings- en adviesinstanties. Jonge groeiende bedrijven lijken zich bewust van het belang van het gebruik van kennis; zij hebben meer kennis in huis, halen vaker kennis van buiten en investeren ook meer in kennis bij hun medewerkers dan niet-groeiende bedrijven.
Dit is een belangrijke conclusie uit onderzoek van EIM naar de relatie tussen kennis en groei in jonge bedrijven.
Meer informatie
Lees het persbericht van EIM >>
Het onderzoek is uitgevoerd in het kader van het programma MKB en
Ondernemerschap. De publieksrapportage 'Hoe slim zijn jonge ondernemingen?' kun je vanuit het persbericht EIM downloaden.
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !