Ik zou graag (net als zovele) een webwinkel willen beginnen.
Maar als ik iets wil beginnen, dan wil ik het ook goed doen.
Omdat de branche waarin ik een webwinkel (merkkleding van dutch designer zoals Oilily, Cakewalk, Jottum..)wil beginnen giga-groot is ben ik bezig met wat 'voor onderzoek.' Dat is dus eerst contact leggen met leveranciers etc.
Dat viel gelijk al tegen want zij willen niet aan webwinkels verkopen. Dat is het antwoord wat ik kreeg. Toch zie ik natuurlijk genoeg webshop's (grote maar ook hééél veel kleinere) die bv. kleding van Oilily verkopen. Op een of andere manier leveren zij dus toch...
Hoe komen zij eraan??? En nog een grotere vraag hoe ga ik eraan komen?
Alle tips zijn welkom natuurlijk.
Heeft iemand ervaring met deze merken of adressen waar ik wel mijn spullen kan inkopen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ikonline
ikonline
Ik zou graag (net als zovele) een webwinkel willen beginnen.
Maar als ik iets wil beginnen, dan wil ik het ook goed doen.
Omdat de branche waarin ik een webwinkel (merkkleding van dutch designer zoals Oilily, Cakewalk, Jottum..)wil beginnen giga-groot is ben ik bezig met wat 'voor onderzoek.' Dat is dus eerst contact leggen met leveranciers etc.
Dat viel gelijk al tegen want zij willen niet aan webwinkels verkopen. Dat is het antwoord wat ik kreeg. Toch zie ik natuurlijk genoeg webshop's (grote maar ook hééél veel kleinere) die bv. kleding van Oilily verkopen. Op een of andere manier leveren zij dus toch...
Hoe komen zij eraan??? En nog een grotere vraag hoe ga ik eraan komen?
Alle tips zijn welkom natuurlijk.
Heeft iemand ervaring met deze merken of adressen waar ik wel mijn spullen kan inkopen?
Ik verneem gráág jullie reactie's.
Alvast bedankt!
www.lilykids.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14752-webwinkel-dutch-designers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag