Ga naar inhoud
Geplaatst:

Romano Sandee

Het klinkt wellicht een beetje vaag, maar ik ben opzoek naar een soort van MMS server waar mensen door middel van een nummer en/of e-mailadres hen foto's naar toe kunnen sturen, die vervolgens geheel automatisch online komen te staan.

Bestaat er zo iets eigenlijk kant-en-klaar of is dat maatwerk bij website designers. Het is voor mij de essentie om het zo goedkoop mogelijk te doen, anders doe ik het via een andere manier.

Featured Replies

Geplaatst:

Merkava

Bij Flickr kun je beelden per email uploaden.

Geplaatst:

Romano Sandee

• Auteur

Okej, ik heb het even vlug gelezen, maar dat is denk ik niet helemaal wat ik zoek; het moet op een aparte pagina komen waarbij mensen ook zien dat het bij mij hoort als het ware.

Maar bedankt voor je tip!

Geplaatst:

Progression

Wat ben je zelf al op je zoektocht tegengekomen?

Google levert genoeg relevante links op, waaronder deze club: www.telserv.nl

Geplaatst:

Romano Sandee

• Auteur

nou, ik weet er niet precies 1 naam voor, het is nog een beetje een vage omschrijving namelijk. Wat ik vooral ben tegen gekomen zijn nieuwsartikelen...

Geplaatst:

djluc

Zoek eens op MOBlog (variant op WEBlog).

Een moblog wordt vaak vanaf een mobiele telefoon bijgehouden dus daar zal MMS vast voor gebruikt worden.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

Merkava

Okej, ik heb het even vlug gelezen, maar dat is denk ik niet helemaal wat ik zoek; het moet op een aparte pagina komen waarbij mensen ook zien dat het bij mij hoort als het ware.

Maar bedankt voor je tip!

In de FAQ van Flickr lees ik het volgende;

Can I put my Flickr photos on my web site?

Yes! You can create a dynamic badge of public Flickr photos to add to your web site (outside of Flickr).

Use the wizard to set up your badge and show: your photos, group photos, or photos from everyone. You can also filter images by a certain tag.

Simply choose the display options (which photos, how many, what size) and specify if you want to display your screen name and buddy icon. Then choose either a styled version of the badge (photos appear in a column with a colored background) or one that you can design yourself.

Het zou echt helpen als je zelfs eens een keer goed nadenkt wat je nu precies wilt. Je vraagstelling is vaak zo onduidelijk en dat wijst erop dat je zelf ook niet goed weet wat je wilt, doe daar eens iets aan !

Geplaatst:

Jeroen Bakker

MMS... Gebruikt iemand dat? Voor je in de technologie duikt, wil ik als tip meegegeven dat heel veel van dit soort systemen ook veel met e-mail werken. Neem een foto met je camera of telefoon, en e-mail hem vervolgens naar een speciaal daarvoor opgezet e-mailadres. Alle afbeeldingen die daarop binnenkomen kunnen dan online worden gezet, en op basis van de afzendergegevens netjes ingedeeld worden.

Geplaatst:

Romano Sandee

• Auteur

MMS... Gebruikt iemand dat? Voor je in de technologie duikt, wil ik als tip meegegeven dat heel veel van dit soort systemen ook veel met e-mail werken. Neem een foto met je camera of telefoon, en e-mail hem vervolgens naar een speciaal daarvoor opgezet e-mailadres. Alle afbeeldingen die daarop binnenkomen kunnen dan online worden gezet, en op basis van de afzendergegevens netjes ingedeeld worden.

Er is al een speciaal mailadres voor deze actie opgezet. Daarnaast heb ik ook de mogelijkheid via een formulier up te loaden, maar misschien vinden mensen het nog gemakkelijk om het gewoon te MMS'en en dat het direct op de website staat. Dat heb ik nu niet zo... Maar daar ben ik ook nog een beetje mee in een twee strijd; omdat je nooit weet wat voor foto's mensen gaan maken.

Geplaatst:

Romano Sandee

• Auteur

Het zou echt helpen als je zelfs eens een keer goed nadenkt wat je nu precies wilt. Je vraagstelling is vaak zo onduidelijk en dat wijst erop dat je zelf ook niet goed weet wat je wilt, doe daar eens iets aan !

Ik ben op dit moment aan het oriënteren, dus ik neem allerlei dingen mee. Dus het klopt dat ik nog niet exact weet wat ik wil.

Ik zal eraan denken in ieder geval :)

Geplaatst:

Progression

Misschien is het een idee om je eerst te orienteren en daarna een specifieke vraag te plaatsen.

Ik weet niet om hoeveel foto's het uiteindelijk gaat, maar ik vermoed dat het niet om honderden gaat. Misschien zelfs wel geen tientallen.

Is het een idee, gezien het zo goedkoop mogelijk moet, om ze handmatig op de site te zetten? Scheelt je kosten en bovendien houd je controle over wat er geplaatst wordt.

Geplaatst:

Romano Sandee

• Auteur

Misschien is het een idee om je eerst te orienteren en daarna een specifieke vraag te plaatsen.

Ik weet niet om hoeveel foto's het uiteindelijk gaat, maar ik vermoed dat het niet om honderden gaat. Misschien zelfs wel geen tientallen.

Is het een idee, gezien het zo goedkoop mogelijk moet, om ze handmatig op de site te zetten? Scheelt je kosten en bovendien houd je controle over wat er geplaatst wordt.

Dat laatste is wel een goed idee. Dat was sowieso de eerste optie, maar stel het kan gemakkelijker, is mijn gemakzucht toch wel zo dat het mogelijk zou kunnen zijn.

Het zal waarschijnlijk gaan om enkele tientallen tot een honderdtal foto's bij deze actie.

Geplaatst:

perry

Daar zijn ook wel scripts voor te vinden:

http://www.nowsms.com/support/bulletins/tb-nowsms-016.htm

Laat me weten als je wat hebt werken, voor de www.innovationrunners.nl moet ik ook nog wat in de lucht zien te krijgen.

Perry

Geplaatst:

Romano Sandee

• Auteur

Dank je Perry,

Ik heb het gelezen, maar voor een A-techneut als ik ben, wat betreft scripts, is mij dat te "lastig".

Ik denk dat ik voldoende weet en sluit het topic af, omdat ik het toch liever via de manier doe zoals ik het in eerste instantie in mijn hoofd had/ heb.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.