Ik heb op dit moment een leuk draaiende webshop. Maar denk natuurlijk aan de toekomst.
In de toekomst wil ik namelijk, of ben ik van plan, een concurrent over te nemen. Hiermee doel ik op een concurrende website (webshop). Hiermee probeer ik mijn marktaandeel te verhogen. Zo koop ik een 'goede' naam en kan ik deze gaan uitbreiden, althans proberen.
Maar hoe bepaal ik een goede prijs, dus welke prijs is goed voor een website? Hebben jullie wellicht info hierover?
Of andere tips en adviezen zijn welkom.
www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
marvino002
marvino002
Beste forum genoten,
Ik heb op dit moment een leuk draaiende webshop. Maar denk natuurlijk aan de toekomst.
In de toekomst wil ik namelijk, of ben ik van plan, een concurrent over te nemen. Hiermee doel ik op een concurrende website (webshop). Hiermee probeer ik mijn marktaandeel te verhogen. Zo koop ik een 'goede' naam en kan ik deze gaan uitbreiden, althans proberen.
Maar hoe bepaal ik een goede prijs, dus welke prijs is goed voor een website? Hebben jullie wellicht info hierover?
Of andere tips en adviezen zijn welkom.
www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15304-het-kopen-van-website/Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag