Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ronaldstolk
ronaldstolk
Hallo
Ik heb een nieuw product geimporteerd en dat wil ik NL op de markt gaan zetten. Nu wilde ik gaan beginnen met dit op braderieen/beurzen te gaan verkopen. Het gaat om een eenvoudig huishoudelijk product, wat circa een tientje zal gaan kosten. Nu vroeg ik me de volgende zaken af:
- hoe zit dit qua betalen/fiscale zaken? Moet ik dan voor elk verkocht product een bonnetje (met btw) uitschrijven, of hoe werkt dat? Als ik bijvoorbeeld op de markt iets koop krijg ik ook nooit een bonnetje volgens mij, hoe doen ze dat dan qua aangifte btw e.d.?
- is er iemand die een tip heeft voor wat betreft de betaalmogelijkheden? Ik zit zelf te denken om een mobiel pinapparaat te huren?
Graag jullie reacties!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag