Boeken - online kopen of in winkel?

Aanbevolen berichten

Hoi naamgenoot,

 

Bedankt voor je zorgen. Ik respecteer het zeker als iemand zo een hart voor een forum heeft dat hij/zij zich inzet om een forum schoon te houden van te veel (verkapte) reclame en onnuttig reacties.

 

Ik ben dit forum echter niet op de manier tegengekomen die jij in gedachte hebt. Ik vind het forum bovenal interessant om zijn innovatieve karakter en ben hier op deze manier terechtgekomen. Ik ben zelf (buiten beheerder van de website) ook student in de innovatieve studie Human Technology interaction en was niet meteen van plan om hier direct een bericht te posten, maar om eerst wat rond te kijken. Dit totdat ik dit onderwerp tegen kwam.

 

Ik ben namelijk ook geïnteresseerd in het onderwerp van dit topic en heb de genoemde site dan ook niet persee ter reclame vermeld, maar omdat ik vind dat het een informatief karakter heeft en daarom hier dan ook een bericht gepost. Dat links in je signature zijn toegestaan komt mij dan in dit geval uiteraard wel goed uit, daar heb je gelijk in, maar ook niet meer dan dat. Ik had het bericht ook geplaatst als dit niet zou mogen en ook had ik me dan niet op een andere manier verwoord. Dit is namelijk echt mijn manier om boeken te zoeken. Verder was de datum van de topic me nog niet opgevallen, maar het feit dat er nog geen slotje op stond (als dat uberhaupt al de gang van zaken is op dit forum) was voor mij een trigger om een bericht te posten.

 

Ik ben dit forum vandaag pas tegengekomen en het zal niet het laatste bericht zijn wat ik zal posten, maar op dit moment was dit voor mij het topic met het hoogste prioriteit.

 

Groetjes,

 

Marcel.

Op mijn website over Boeken online kopen is een volledige lijst van online boeken winkels te vinden.

Link naar reactie

Daarbij keek ik net op je link, en kreeg ik een startpagina te zien, dat dit te koop was, sinds enkele minuten staat er wel een site die klikbaar is.....

 

Forgive me if i'm wrong.....

 

Dit had je inderdaad niet verkeerd gezien, ik had zelf een typefoutje gemaakt in mijn signature welke inmiddels verbeterd is.

Op mijn website over Boeken online kopen is een volledige lijst van online boeken winkels te vinden.

Link naar reactie

Hallo dan...

 

Sorry voor mijn negativiteit, maar ik ben daar ben best happig op inderdaad, al ben ik alleen maar gebruiker van dit forum. ;)

En ja ik heb hart voor dit forum... ;)

 

Maar voor je antwoord verdien je van mij iig een reusje...

 

(en dat zul je misschien even moeten opzoeken in de zoek functie ... ;D)

 

Welkom in ieder geval ik hoop dat je net zoveel plezier aan dit forum zult beleven als ik !

 

Marcel

Link naar reactie

Ik heb zelf 17 jaar in de boeken(import) gewerkt voordat ik voor mijzelf begon en heb als kind letterlijk een klap van een boekenmolen gehad, dus snuffelen in de boekhandel blijft altijd leuk, maar dat is met name voor privégebruik. Zakelijke aankopen (meest computerboeken) doe ik vrijwel altijd online, daar waar het boek aangeboden wordt. Dat kan Bol zijn of het Computercollectief, maar ook direct bij de uitgever in het buitenland.

 

Ik realiseer me dat mijn aankoopgedrag niet bevorderlijk is voor de boekhandel, maar ik heb simpelweg niet de tijd om twee keer naar de boekhandel te gaan voor een boek.

 

Van een verhaal als dat van Marcel wordt ik wel triest, dus Marcel: sterkte!

 

Mark Hazeleger

Advies, installatie en onderhoud voor particulieren en bedrijven

Link naar reactie

Ik koop mijn boeken op veel verschillende plekken. Romans in de boekhandel en bij ECI. Informatieve boeken bij de boekhandel en bol.com. Maar haal het meeste bij de bieb. Vooral heel veel luisterboeken voor als ik in de auto zit.

Een goede tekst genereert omzet.

 

K-PR Schrijfatelier

www.k-pr.nl

Link naar reactie

sinds jaar en dag alleen maar online (dit doe ik ook met mijn kantoorbenodigdheden)

 

voordelen: even snel bestellen ook in de avonduren. vlotte levering. betalen met factuur. thuisbezorgd.

 

nadelen: niet meer snuffelen in een boekhandel of een stuk in het boek lezen voordat je bepaalt of je het koopt.

 

als ik echt weer eens in boeken wil snuffelen ga ik op een regenachtige dag naar de slegte en kom dan weer met een hele stapel voor weinig thuis.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 180 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.