Ik ben samen met een paar collega's op zoek naar een manier om makkelijk bestanden op te slaan en te delen.
Microsoft office live small business biedt deze mogelijk en meer zoals het delen van agenda's etc. Het ziet er op zich aardig uit maar werkt vrij traag.
Heeft een van jullie al ervaring met Microsoft office live small business of weten een jullie een andere makkelijke manier om bestanden op te slaan en te delen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hendrik-z
hendrik-z
Hallo,
Ik ben samen met een paar collega's op zoek naar een manier om makkelijk bestanden op te slaan en te delen.
Microsoft office live small business biedt deze mogelijk en meer zoals het delen van agenda's etc. Het ziet er op zich aardig uit maar werkt vrij traag.
Heeft een van jullie al ervaring met Microsoft office live small business of weten een jullie een andere makkelijke manier om bestanden op te slaan en te delen?
Alvast bedankt voor de reacties!!
Groeten, Hendrik
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15851-microsoft-office-live-small-business/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag