Ondanks m'n aangetekend briefje met een wat formeler verzoek m'n factuur te voldoen blijft een debiteur van me weigeren te betalen. Ik heb de vordering dan ook overgedragen aan de deurwaarder.
De software die ik geleverd heb is sinds 17 maart in gebruik en wordt ook nog dagelijks gebruikt. Alleen gaan ze nu aan de slag met een ander, nog niet eerder gebruikt, gedeelte van de software. Dit gaat zeker vragen, verzoeken voor aanpassingen en mogelijk een enkel bugje opleveren.
Bugjes fix ik natuurlijk gratis. Maar na meerdere keren 'we betalen volgende week' (zonder reden) heb ik weinig zin om verdere ondersteuning te geven. In ieder geval tot het volledige bedrag op mijn rekening staat.
De vraag: mochten ze tot de rechter door willen gaan kan het opschorten van ondersteuning dan in mijn nadeel werken?
willemj
willemj
Ondanks m'n aangetekend briefje met een wat formeler verzoek m'n factuur te voldoen blijft een debiteur van me weigeren te betalen. Ik heb de vordering dan ook overgedragen aan de deurwaarder.
De software die ik geleverd heb is sinds 17 maart in gebruik en wordt ook nog dagelijks gebruikt. Alleen gaan ze nu aan de slag met een ander, nog niet eerder gebruikt, gedeelte van de software. Dit gaat zeker vragen, verzoeken voor aanpassingen en mogelijk een enkel bugje opleveren.
Bugjes fix ik natuurlijk gratis. Maar na meerdere keren 'we betalen volgende week' (zonder reden) heb ik weinig zin om verdere ondersteuning te geven. In ieder geval tot het volledige bedrag op mijn rekening staat.
De vraag: mochten ze tot de rechter door willen gaan kan het opschorten van ondersteuning dan in mijn nadeel werken?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag