Afgelopen zondag heb ik een programmaatje gemaakt dat je Tweets automatisch naar LinkedIn route waar ze in je "status" veld verschijnen. Ik zoek een paar mensen die er mee willen spelen.
Verder heb ik een versie die hetzelfde doet maar dan als webpagina, wat stukken eenvoudiger is - je hoeft geen software te downloaden en installeren - maar ik vraag me af of mensen hun linkedin password zomaar in mijn database willen stoppen.
Gebruik van de software is geheel voor eigen risico. Ik weet niet of Linkedin er erg blij mee is. Zou wel moeten.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Christine
Christine
Afgelopen zondag heb ik een programmaatje gemaakt dat je Tweets automatisch naar LinkedIn route waar ze in je "status" veld verschijnen. Ik zoek een paar mensen die er mee willen spelen.
Verder heb ik een versie die hetzelfde doet maar dan als webpagina, wat stukken eenvoudiger is - je hoeft geen software te downloaden en installeren - maar ik vraag me af of mensen hun linkedin password zomaar in mijn database willen stoppen.
Gebruik van de software is geheel voor eigen risico. Ik weet niet of Linkedin er erg blij mee is. Zou wel moeten.
Je kunt het hier downloaden
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16496-twitten-naar-linkedin/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag