• 0

Twitten naar LinkedIn

 

Afgelopen zondag heb ik een programmaatje gemaakt dat je Tweets automatisch naar LinkedIn route waar ze in je "status" veld verschijnen. Ik zoek een paar mensen die er mee willen spelen.

Verder heb ik een versie die hetzelfde doet maar dan als webpagina, wat stukken eenvoudiger is - je hoeft geen software te downloaden en installeren - maar ik vraag me af of mensen hun linkedin password zomaar in mijn database willen stoppen.

 

Gebruik van de software is geheel voor eigen risico. Ik weet niet of Linkedin er erg blij mee is. Zou wel moeten.

 

Je kunt het hier downloaden

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zei al, het is beta, het is test. Ik heb nog niet uitgezocht wat ik allemaal uit de jar kan halen. hij is nu 19mb maar hij kan nog kleiner. Het zijn met name de xml en html parsers die zoveel ruimte vragen.

 

 

Welk bestand moet ik precies uitpakken met WinRAR?

 

Je moet helemaal niks uitpakken. Je download de .jar file, en die run je met java. In windows door rechts klikken en dan kiezen "run met java" of zoiets. je moet wel de sun java jre hebben, java.sun.com.

 

ben nu iets kleinere versies aan het uploaden met tien minuten kun je het downloaden. Als ik tevreden ben over de werking van het programma dan zal ik optimaliseren en kleiner maken.

 

Link naar reactie
  • 0

Hey Christine,

 

ik krijg een BadClassVersionError. Heb je met JDK 1.6 gecompileerd misschien? Compileer even met -source 1.5, dan is ie voor de mensen met 1.5 (90%) ook bruikbaar.

 

Als ik toch met 1.6 draai, krijg ik een UnsatisfiedLinkError:

Exception in thread "main" java.lang.UnsatisfiedLinkError: no swt-carbon-3349 or swt-carbon in swt.library.path, java.library.path or the jar file
   at org.eclipse.swt.internal.Library.loadLibrary(Unknown Source)
   at org.eclipse.swt.internal.Library.loadLibrary(Unknown Source)
   at org.eclipse.swt.internal.C.(Unknown Source)
   at org.eclipse.swt.widgets.Display.createDisplay(Unknown Source)
   at org.eclipse.swt.widgets.Display.create(Unknown Source)
   at org.eclipse.swt.graphics.Device.(Unknown Source)
   at org.eclipse.swt.widgets.Display.(Unknown Source)
   at org.eclipse.swt.widgets.Display.(Unknown Source)
   at liTwit.UIStarter.getParamsUI(UIStarter.java:111)
   at liTwit.UIStarter.(UIStarter.java:65)
   at liTwit.UIStarter.main(UIStarter.java:396)

Link naar reactie
  • 0

 

Heb er wat aan gesleuteld, nu werkt het goed. Toch wel meer werk dan ik dacht, voor een grapje tussendoor. Je kan het hier downloaden

 

Je hebt Java 1.5 nodig, als je dat al niet hebt. Als je je pw laat opslaan gebeurt dat zonder encryptie. De encryptie die ik er in had blijkt in java 1.5 5Mb extra te kosten in de download. Alef kreeg een error omdat ik geen verschil had gemaakt tussen linux 32 bits en 64 bits, is er nu wel. Dat blijkt nodig omdat ik native windows gebruik. Mac heb ik niet getest, ik heb geen Mac.

 

Als je zelf actief ingelogd bent op LinkedIn, dan kan het zijn dat je je automagische twits zelf niet gelijk ziet. LinkedIn doet soms een beetje naar. Al te korte twits (bv een enkel kort woord) komen soms niet gelijk door, dat ligt aan Twitter.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 118 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.