• 0

Firefox 3.0.1 (MAC)

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Skip Vista :-) Vooral pagina's met veel AJAX en bewegende onzin laden nu super snel en blijven minder vaak hangen...

 

Met de vorige versie had ik nog wel eens problemen met bv www.haarlemsdagblad.nl nu niet meer

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Draai hier Ff 3 sinds de Beta beschikbaar is.

Na een periode van crashes en de geheugen vreet problemen lijkt het nu goed te draaien.

Ik merk geen verschil tussen FF 2 en FF 3 kwa laadtijd, heeft waarschijnlijk vooral met de snelheid van de internetverbinding te maken ( de manier waarop de pagina wordt opgebouwd)

Jammergenoeg zijn nog niet alle plug-ins die ik had geinstalleerd 3.x proof.

 

Link naar reactie
  • 0

Moet mijn internet manieren voor FF3 aanpassen.

Na 12 uur de browser open te hebben, heeft hij alle resources van de computer opgesnoept.Afsluiten en weer opstarten.

 

Jammer, voor een verder fantastisch product.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Moet mijn internet manieren voor FF3 aanpassen.

Na 12 uur de browser open te hebben, heeft hij alle resources van de computer opgesnoept.Afsluiten en weer opstarten.

 

Jammer, voor een verder fantastisch product.

 

 

 

 

 

He dat ken ik niet, heb je enig idee waarom? Het enige probleem wat ik had was dat mijn bladwijzers allemaal weer bij en door elkaar stonden

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0
Ben nu 6 uur na de laaste herstart bezig en FF3 gebruikt ongeveer 200 mb aan geheugen. Over een paar uur het dubbele.

 

Het is volgens mij een redelijk bekend probleem.

 

Klopt. Heb ik hier ook. Was in Firefox 2.0 wel een groter probleem, zat toen zo aan de 500-600mb. Nu met versie 3 kan ik een aardige tijd door tot ik aan de 400 zit en weer opnieuw start. Is op de PC maar FF2 vreet op FreeBSD ook aardig geheugen en steeds meer na verloop van tijd.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.