Ik sta nu op het punt om mijn eigen bedrijf de lucht in te laten knallen. Hetgeen waar ik al een tijd mee bezig ben.
Wat nu?
Inschrijving bij KvK
Aanmelden bij de belastingdienst
en naar de bank om een rekening te openen als startend ondernemer.
Is dat de juiste manier om het invulling te geven? en kan ik dan ook daadwerkelijk 'echt starten?
Ik zit namelijk nog met een klein probleem. De verzekering.
Ik werk part-time bij een bedrijf. De overige tijd steek ik in school (HBO), mijn bedrijf en in andere hobby's.
Kan iemand mij vertellen wat verstandig is qua verzekering? Of ben ik misschien al volledig verzekerd omdat ik op school zit en part-time werk. En, zie ik de start van een bedrijf zoals hiervoor is aangegeven op een goede manier, of vergeet ik zaken die van belang zijn. (Uiteraard heb ik al nagedacht over rechtsvorm, huisvesting etc.)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ThomW
ThomW
Ik sta nu op het punt om mijn eigen bedrijf de lucht in te laten knallen. Hetgeen waar ik al een tijd mee bezig ben.
Wat nu?
Inschrijving bij KvK
Aanmelden bij de belastingdienst
en naar de bank om een rekening te openen als startend ondernemer.
Is dat de juiste manier om het invulling te geven? en kan ik dan ook daadwerkelijk 'echt starten?
Ik zit namelijk nog met een klein probleem. De verzekering.
Ik werk part-time bij een bedrijf. De overige tijd steek ik in school (HBO), mijn bedrijf en in andere hobby's.
Kan iemand mij vertellen wat verstandig is qua verzekering? Of ben ik misschien al volledig verzekerd omdat ik op school zit en part-time werk. En, zie ik de start van een bedrijf zoals hiervoor is aangegeven op een goede manier, of vergeet ik zaken die van belang zijn. (Uiteraard heb ik al nagedacht over rechtsvorm, huisvesting etc.)
Ik kijk uit naar jullie reacties.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16941-klaar-voor-de-start/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag