Heb maar even off-topic geplaatst, weet niet zo goed waar dit te plaatsen ....
(indien betere plaats, dan graag !)
Het volgende : Winkel moet per 30 september sluiten, maar heb nog vrij veel handelsgoederen staan, en natuurlijk de inventaris als toonbank, kassa, PIN, toonbankrollen enzovoorts. Via Marktplaats probeer ik wat goederen te verkopen, maar een gemiddeld bod is 1/5 of 1/6 van de waarde. Ik heb nog nooit zoiets gedaan, zelfs marktplaats is nieuw voor mij. Bij verkoop oude winkel is alles naar zo'n hele brede tatoo kerel gegaan....
Heb links en rechts iets gelezen over google ads ? Iemand ervaring of tips ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marcel (Up)
Heb maar even off-topic geplaatst, weet niet zo goed waar dit te plaatsen ....
(indien betere plaats, dan graag !)
Het volgende : Winkel moet per 30 september sluiten, maar heb nog vrij veel handelsgoederen staan, en natuurlijk de inventaris als toonbank, kassa, PIN, toonbankrollen enzovoorts. Via Marktplaats probeer ik wat goederen te verkopen, maar een gemiddeld bod is 1/5 of 1/6 van de waarde. Ik heb nog nooit zoiets gedaan, zelfs marktplaats is nieuw voor mij. Bij verkoop oude winkel is alles naar zo'n hele brede tatoo kerel gegaan....
Heb links en rechts iets gelezen over google ads ? Iemand ervaring of tips ?
Heb gelukkig nog tijd zat....(NOT !)
Bedankt alvast.... !