Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
PaulGo
Het leek mij een leuk idee dat Higherlevelaars eens posten wat zij bijvoorbeeld als hobby of tijdsverdrijf hebben gemaakt. Of het een leuke versiering, verbouwing, hondehok, zelfgebouwde sloep, kunstwerk of iets anders creatiefs is maakt niet uit. Het is altijd leuk als je een mooi resultaat krijgt. Zelf heb ik vandaag als fervent modelbouwer een leuk stoomtreintje afgekregen. Vroeger waren er veel meer modelbouwers. Dat is een leuke hobby waar ik veel aan heb te danken bij het maken van allerlei prototypes.
Voor de geinteresseerde: De behoorlijk grote stoomlocomotief heeft een driecylinder stoommachine met cylinderdiameter 9 mm en slag 40 mm. Doordat ik 3 cylinders heb toegepast is een vliegwiel niet meer nodig. De stoomketel heeft inhoud 1,2 liter
Paul