• 0

Multi Level Marketing

Beste Members,

 

Sinds kort ben ik samen met een webmaster vanuit Zweden een internationaal bedrijf begonnen wat zich afspeelt binnen Multi Level Marketing. Ik weet dat veel mensen niet slagen erin success te behalen online en heb uitgezocht waarom zij niet slagen. Ik heb hier een report van gemaakt en een idee opgedaan om een bedrijf te beginnen om mensen te helpen hun success te behalen. Ik weet zelf dat er veel geld in de MLM industrie te verdienen is en helemaal als je zelf eigenaar bent van z`n bedrijf. Ik denk dat mijn idee om samen te werken ultimate is om mensen op weg te helpen naar hun online inkomen. Mijn bedoeling hierin is om de Nederlandse markt aan te pakken voor nu en mijn toekomst idee is om tot zo ver mogelijk uit te groeien. Ik ben momenteel bezig met het maken van verschillende analyses voor het testen van verschillende MLM opportunity`s om zo mijn success te kunnen tonen aan mijn members en hun de weg te wijzen naar het juiste bedrijf. Ik wil deze mensen persoonlijk helpen en ook proffesionele teamtrainers binnen dit bedrijf te laten werken om zo mijn members te trainen op een interactieve manier. Mijn idee wordt door veel bedrijven gesupport, alleen is hun produkt niet goed genoeg om daarmee in zee te gaan. Wie heeft er ervaring in Multi Level Marketing systemen en wie wil met mij ideeen uitwisselen om een goede toekomst hierin te krijgen, ook ben ik op zoek naar een Nederlandse partner die iets in dit idee ziet om eventueel te investeren en nieuwe ideeen te bespreken.

 

Alvast bedankt voor uw antwoord,

Met vriendelijke groet,

Peter Lai

Owner

DNB International

the Netherlands

 

Email : p.p.lai@duckmail.nl

Phone : +31 (0) 255 537277

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

19 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi DNBI,

 

Ik moet je even waarschuwen, ik ben zeker geen fan van MLM (hmm, mooie slogan voor een t-shirt;))

 

Toch heb ik even een vraag aan je.

 

Wat creeer je als MLM ondernemer? Wat maak je als MLM ondernemer? Ik denk dat mijn diepgewortelde afkeer m.b.t. MLM deels te maken heeft met het feit dat een MLM ondernemer alleen maar bezig is met geld. Het laat geen andere impact achter volgens mij.

 

Zie ik dit fout? Wat zou jouw MLM initiatief nou anders maken dan alle andere "get rich quick, but loose all your friends" schemes?

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Ik ben iets minder genuanceerd als zrski. MLM is oplichterij. Net als piramide spelen. Het feit dat vooral de oprichter (of oplichter) van een MLM netwerk rijk wordt maakt het niet minder misdadig.

 

Ik zou er geen tijd of energie instoppen. MLM is alleen voor naïvelingen die denken makkelijk rijk te kunnen worden. Tenzij je ook zo'n naïveling bent zou ik het idee gewoon vergeten.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik haat MLM maar kan je wellicht wel een setje geven?

 

Miskien moet je eens gaan babbelen met Roberto. MLM partner in Nederland voor je !

Zijn e-mal kun je vinden als je op zijn naam linkt en in zijn profiel terecht komt. Have fun together !

 

Verder ben je in HL natuurlijk welkom als je alle vragen van zrski kan beantwoorden. Want indeed ... waarom wil geen enkele MLM-er zeggen om welke producten het gaat? Horen we alleen maar dat je er enorm rijk van kan worden? Maar waarmee dan?

Ik ben een naïeveling uit de Herbalife hype. In die pyramide zijn er een hoop rijk geworden. Zolang je andere zwoegertjes maar zo gek kon krijgen om de producten te verkopen. Not my kind of business !!!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Als marketeer in hart en nieren vind ik MLM een bijzonder onsympathieke manier om producten aan de m/v te brengen.

 

Veelal draait het om vitamientjes, smeerseltjes en nutteloze verzekeringen aan je familie, vrienden en kennissen te slijten.

 

Het enige effect van de producten is dat de kring van familie, kennissen en vrienden sneller afneemt dan het aantal rimpels waarvoor de producten bedoeld zijn.....

 

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Hallo WelleKe,

Djowww ... dat is precies wat ze doen veel vertellen weinig geven doet een gek ik vreugde leven.

Heb je uit nieuwsgierigheid al zo'n rapport binnen? Kijken, kijken, kijken of The mistery van MLM eindelijk is opgelost. Maar mijn vermoeden zegt dat het weer pink talking clouds zijn.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Hetheleverhaalwordtookachterelkaargeschreven,welfijndatdespatiesnietvergetenzijn.

 

Maar even serieus, de truk van MLM is misleiding. Brainwashing in de stijl van: "wij helpen elkaar, als iedereen hier aan mee zou doen dan zou de wereld een betere plek zijn."

 

of

 

"Als je vrienden je bloed wel kunnen drinken omdat jij over niks anders dan MLM kan praten, dan zijn het nooit echte vrienden geweest... Kom bij ons, kom bij je echte vrienden (geen financiele doeleinden in deze uitspraak ::))

 

Sorry, je verhaal heeft me niet overtuigd DNBI.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0
Als je vrienden je bloed wel kunnen drinken omdat jij over niks anders dan MLM kan praten, dan zijn het nooit echte vrienden geweest... Kom bij ons, kom bij je echte vrienden (geen financiele doeleinden in deze uitspraak )

 

Dat doen ze bij die religieuze secten ook. Je isoleren van je eigen sociale netwerk en je dan hersenspoelen. Al je negatieve ervaringen sterken je in de gedachte dat de hele wereld tegen je is en dat je enige vrienden bij de secte zitten. Vrienden en familie die je proberen te "redden" uit de klauwen van de secte, doen precies wat de secte voorspeld heeft en maken de overtuiging alleen maar groter.

 

Het enige dat dit soort gevanggenen van de leugen kan redden is ontvoering naar een onbekende bestemming en behandeling door professionele deprogrammeurs.

 

Praten tegen MLM adepten heeft dus geen enkele zin. Gewoon ontvoeren en opsluiten tot ze weer normaal doen. Als dat geen optie is, gewoon laten lullen en geen aandacht aan schenken (wat natuurlijk heel moeilijk is).

 

MLM en de sectes hanteren professionele misleidingsmethoden die zo oud zijn als de mensheid.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Beste Members,

 

Het gaat goed binnen mijn bedrijf en zie enige groei in mijn resultaten. Heb weer iets nieuws voor de launch binnen Nederland wat gegarandeerd werkt........., heb mijn hele idee laten vallen omdat dat toch niet werkt, maar dit is gegarandeerd een success en zal binnen Nederland erg groot gaan worden. Voor dat jullie weer beginnen met leugenaar.......de resultaten heb ik hier liggen wat me op weg zal helpen naar een maandelijks en gegarandeerd inkomen. Binnenkort zal dit bedrijf binnen Nederland worden geintroduceerd, maar heb nog even wat dingen te doen voor ik het hier ga lanceren. Ook heb ik internationale contacten met verschillende MLM hypen, beter kun je het niet hebben, gratis website, gratis adverteren en er wordt helemaal voor niets gewerkt aan mijn downline......waarom........dat vertel ik jullie allen later nog

 

BE PREPARED OF THIS LION!

 

 

Link naar reactie
  • 0

OK praten heeft inderdaad geen zin :P

 

Zeg DNBI waar woon je eigenlijk ...... ;D

 

(niet zeggen hoor, het is maar een grapje. Je moet lekker doen waar je zelf zin in hebt. Je moet er alleen niet zoveel over lullen)

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Zou iemand objectief, met voor- en nadelen kunnen vertellen wat MLM precies inhoud? Ik heb op Google gekeken, maar ik kreeg heel veel site's waarin mensen positief zijn over MLM en mensen proberen over te halen om mee te doen. Het was wel opvallend dat veel van deze site's dezelfde lay-out hadden.

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Wat je kan doen is mij even een email sturen naar peter@dutchlist.nl zodat ik wat informatie over MLM kan toesturen. Ik heb verschillende issues liggen, alleen zijn het wel engelstalige aangezien ik ook internationaal te werk ga.

 

Tot mails!

Groetjes Peter

Link naar reactie
  • 0

Beste members,

 

Om jullie een klein voorproefje te geven op de lancering binnen Nederland, hier even de resultaten van mijn upline members die helemaal niet werken, maar gewoon zijn aangemeld en een ontzettend hoog inkomen krijgen. Gegarandeerd!! Lezen jullie het goed? GEGARANDEERD! ???

 

 

Below you see my current statistics....

 

(8231) Jim Coban

 

Statistics Left Right

FastStart points 12498 360

Residual points 2744 228

Total Members 321 16

Active Members 304 16

# sponsored 16

personal fs pts 20

personal res pts 80

qual level platinum

 

 

 

Now...what does this show me. The left leg is my spillover leg. That means that any member that joins under the members above me all fall into that leg, and any of their members all fall into that leg. The right leg is my personal leg. (for you it'll be the other way around of course). I have brought in 16 personal members in 3 weeks ONLY by loading leads into my autoresponder ........... . ............... was built by top MLM gurus and the messages I use are by Nauder Khazan. An mlm guru who earns over 35,000 a month, an is about to pass 40,000. Anyway, back to business. IF I were to actually get in touch with my pre-enrollees and contacts I would have double the amount of members I have. I hope to start doing so in the coming weeks when I finish recording my album and have more time to spare. But this shows the power of the system combined with the autoresponder.

 

OK....a quick background on ............ . ................. is the parent company, operating in 57 countries worldwide! It is the least expensive Home Based Business today that someone can join and remain a member and has the highest "realistic" gains of profit. As a platinum member, you are capped at 20,000 dollars a week and 120,000 monthly. Essentially, if you max out your stay, you'll be earning 200,000 a month. Personally, if I was earning a few thousand a month I'd be happy because I know that the business will grow without me from that point on! As with any new Home Based Business, the key is to do your research, analyze the product (which I stand behind) and get in EARLY! With a company only a few months old, already delivering checks, that has been proven, and I've never been more excited.

 

Below is a screenshot of my friends performance after only 4 weeks....

 

 

(8096) David Adedeji

 

Statistics Left Right

FastStart points 12978 1180

Residual points 3292 300

Total Members 343 41

Active Members 325 39

# sponsored 26

personal fs pts 20

personal res pts 120

qual level platinum

 

 

 

Notice in his case, he only brought in 26 members, which is phenomenal for 4 weeks, and with the members they've been bringing in he's being paid on 39. His first check was around $30. Just after 4 weeks, his WEEKLY check is now $295 and monthly an additional 80. So that's $1280, if he never brings in another member every month.

 

Below is another buddy of ours, Blake Logan's statistics...

 

(7944) Blake Logan

 

Statistics Left Right

FastStart points 3680 26767

Residual points 684 10440

Total Members 142 897

Active Members 135 830

# sponsored 71

personal fs pts 20

personal res pts 60

qual level gold

 

 

 

Our friend Blake is earning $1,000 a WEEK now and about $175 a month....So for this month that is $4,175. Part time - practically doing nothing. He enrolled 67 members on his own in 50 days!!! ONLY 67....The rest of the members were brought in by his own members....(It is showing him as gold, but he is upgrading to platinum to maximize his profits)

 

So Peter, you see the potential here with the amount of money that you can make.....I see why they cap us at $20,000 dollars a week....Because the potential to reach that mark is so simple, so real, and probably the most amazing home based business I've ever been part of!

 

Op ons nieuwe MLM systeem en ik hoop het vertrouwen binnen MLM weer een beetje op te bouwen, dat is mijn hele doelstelling.

 

Groetjes,

Peter Lai

8)

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Members,

 

Ik ga jullie helemaal niets over mijn systeem vertellen en al helemaal niet over mijn produkten en bedrijven, omdat dit idee dan waarschijnlijk zo snel mogelijk wordt geintroduceerd binnen de Nederlandse markt en dan ben ik alles kwijt en moet concureren. Op dit moment ben ik de enige met z`n website en opportunity om een inkomen bijna te kunnen garanderen. Dit zal toch wel de hype worden binnen MLM en het vertrouwen van al deze netwerkers terugwinnen, lekker onderuit zitten, niet werken, maar toch een inkomen krijgen. Beter kan het niet toch? ;)

 

Groetjes,

Peter

 

 

Link naar reactie
  • 0

Dit zal toch wel de hype worden binnen MLM en het vertrouwen van al deze netwerkers terugwinnen, lekker onderuit zitten, niet werken, maar toch een inkomen krijgen. Beter kan het niet toch? ;)

 

Hier is de kritiek van Zrski juist op gericht, zoals Nils al aangaf ben je daar niet op ingegaan. Ook Hans S heeft een vraag gesteld, kun je die ook hier op het forum beantwoorden? Anders ben ik bang dat dit topic dicht gaat, want je zit alleen maar reclame te maken voor jezelf.

Link naar reactie
  • 0

Beste members,

 

Wat mij betreft mogen jullie deze topic verwijderen, ga daar helemaal mee in.... Ik krijg vragen om mijn complete bedrijfsplan even neer te zetten en geef uiteraard geen antwoord op deze vragen. Wat Hans S betreft ik heb hem al een berichtje gestuurd met de vraag of hij contact met wil opnemen zodat ik alles voor hem in orde kan maken. Hans, je bent welkom om me een email te sturen, dan zal ik je alles vertellen over MLM, de voordelen, de nadelen en alles wat je wilt weten. Dit kun je doen op volgend adres peter@dutchlist.nl

 

Met vriendelijke groet en voor allen het beste,

Peter Lai

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je aanbod DNBI.

 

Ik ga je echter geen e-mail sturen. Waarom? Omdat ik sterk de indruk heb dat je niet echt objectief kunt uitleggen wat MLM is en wat de nadelen van MLM zijn. Het zou ook kunnen dat je dit wel kunt en dat je het niet op dit forum wilt vertellen, omdat je hier niet de nadelen wilt vertellen.

 

Ik zal toch nog eens op Google zoeken of ik een (in mijn ogen objectief) artikel kan vinden over MLM. Als ik dit gevonden heb zal ik een nieuw topic openen met de link van dit artikel, en vragen wat jullie ervan vinden.

 

Van mij kan dit topic nu op slot.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik weet dondersgoed wat de voordelen en nadelen van MLM zijn en heb een uitstekend idee bedacht hierop. Ik zit zelf al een aantal jaar in het MLM systeem en heb nu nog steeds geen sucess weten te boeken, waarom niet? Omdat MLM gewoon klote is om het zo maar even te zeggen en je wordt van alle kanten in de maling genomen, daarom ook mijn idee hier iets aan te gaan doen om een nieuwe hype binnen te trekken. Als je als marketeer niet weet wat MLM is, dan vraag ik me toch even af hoe het mogelijk is om een zelfstandig MLM bedrijf te gaan runnen.......als je niet zou weten wat het inhoud.

 

Dit was mijn laatste berichtgeving, heeft namelijk totaal geen zin om op jullie in te gaan en wil mijn energie daar ook niet aan verspillen aangezien ik veel betere dingen te doen heb.

 

Ik wens jullie allen het allerbeste in het ondernemen en op een geslaagd leven.

 

Met vriendelijke groet,

Peter Lai

 

>>>>>>Topic mag nu gesloten worden<<<<<<<<<

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.