Ga naar inhoud

nieuwe internet winkel openen

Geplaatst:

helloa22

goeiemiddag,

Ik ben bezig met een online dierenwinkel te openen maar heb een paar vraagjes.

Ik wil me inschrijven bij de KVK maar valt een online shop onder een eenmanszaak,

werk uiteraard alleen want moet de inschrijvingspapieren downloaden en weet niet onder welke catogorie het valt

en hoe zit het met de belastingdienst moet ik daarvoor ook papieren downloaden en tegelijkertijd op sturen?

groetjes marc,

Featured Replies

Geplaatst:

Iwan van Geelen

Categorie?

Welke keuzes heb je dan?

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Geplaatst:

Marco van den Maagdenberg

Je stelt een vraag, waaruit blijkt dat voor jou elementaire zaken niet duidelijk zijn en dat is zeker geen schande.

Ik zou je willen adviseren, eerst zelf wat info te gaan verzamelen en daarna daarover hier op het forum vragen te stellen.

Je moet eens googelen op; eenmanszaak

er gaat een wereld voor je open.

Geplaatst:

helloa22

• Auteur

oke zal ik doen en als ik dan nog een vraag heb zal ik hem hier stellen.

Geplaatst:

D. Verzijl

en hoe zit het met de belastingdienst moet ik daarvoor ook papieren downloaden en tegelijkertijd op sturen?

Nope is niet nodig, bij een eenmanszaak is je BTW nummer NL.B01 en deze kan meteen worden aangevraagd bij inschrijving op het KVK.

Clickthrough online marketing: online analytics, zoekmachine marketing en e-mail marketing

www.clickthrough.nl

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Een online dierenwinkel doet me maar aan één ding denken :)

pets.jpeg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.