Het gebeurd me de laatste tijd veel. Magazines waarop ik geabonneerd ben geven er de brui aan. :( Gelukkig bieden ze me allemaal fantastische compensatie aan voor het reeds betaalde abonnementsgeld; een ander blad >:(
Maar goed ik baal er meer van dat Net Professional stopt omdat ik het toch met zeer veel interesse las. Daarnaast was ik van plan vanaf 2004 in iedere uitgave een advertentie te gaan zetten om zo dealers te werven voor ICStats.
Wie is er nog meer "gedupeerd" door het stoppen van Net Professional en/of weet een goed alternatief als vakblad voor de mensen werkzaam in de mulitmediale industrie (internetgerelateerd)?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
WelleKe
WelleKe
Het gebeurd me de laatste tijd veel. Magazines waarop ik geabonneerd ben geven er de brui aan. :( Gelukkig bieden ze me allemaal fantastische compensatie aan voor het reeds betaalde abonnementsgeld; een ander blad >:(
Maar goed ik baal er meer van dat Net Professional stopt omdat ik het toch met zeer veel interesse las. Daarnaast was ik van plan vanaf 2004 in iedere uitgave een advertentie te gaan zetten om zo dealers te werven voor ICStats.
Wie is er nog meer "gedupeerd" door het stoppen van Net Professional en/of weet een goed alternatief als vakblad voor de mensen werkzaam in de mulitmediale industrie (internetgerelateerd)?
Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/1856-net-professional-stopt-ermee/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag