Mijn omzet over 2008 is E. 10.000,- en daar gaan E. 1.000,- kosten vanaf.
Ik ben dit jaar 350 uur werkzaam geweest in de nagelstudio.
Momenteel heb ik er nog een baan bij, ben ziek sinds aug. 2008 (ME/CVS. dus voorlopig verwachten we nog geen beterschap) en verwacht dat dit dit dienstverband op korte termijn door een kantonrechter ontbonden zal worden.
Daarna kom ik bij UWV terecht...
Nu worden mijn inkomsten uit de nagelstudio met de jaarlijkse belasting-aangifte verrekend.
Is het raadzaam om "officieel" verdewr te gaan (KvK, Bel.Dienst)?
Pakt dat voor mij voordeliger (ivm belastingvoordelen?) of juist duurder uit (want dan krijg je ineens wel met meer kosten te maken?)? Graag jullie advies...
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
PeetBBM
PeetBBM
Dag allemaal,
Ik heb een nagelstudio aan huis.
Mijn omzet over 2008 is E. 10.000,- en daar gaan E. 1.000,- kosten vanaf.
Ik ben dit jaar 350 uur werkzaam geweest in de nagelstudio.
Momenteel heb ik er nog een baan bij, ben ziek sinds aug. 2008 (ME/CVS. dus voorlopig verwachten we nog geen beterschap) en verwacht dat dit dit dienstverband op korte termijn door een kantonrechter ontbonden zal worden.
Daarna kom ik bij UWV terecht...
Nu worden mijn inkomsten uit de nagelstudio met de jaarlijkse belasting-aangifte verrekend.
Is het raadzaam om "officieel" verdewr te gaan (KvK, Bel.Dienst)?
Pakt dat voor mij voordeliger (ivm belastingvoordelen?) of juist duurder uit (want dan krijg je ineens wel met meer kosten te maken?)? Graag jullie advies...
Groetjes, Peet
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18627-wel-of-niet-officieel-starten-met-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag