Ga naar inhoud

Goedkoop verzenden naar de Verenigde Staten.

Geplaatst:

loempiavreter

Bij de TNT post kan ik het goedkoopst verzenden, "Internationaal Pakket Basis" voor € 7,40 als de boek die ik wil verzenden minder dan 0-500 g. weegt, weegt ie tussen de 500-2000 g. betaal al ik alweer € 17,76.

Dat vind ik erg veel, is er geen goedkopere alternatief? Het maakt me niet veel uit dat het wat langer duurd tijdens het verzenden.

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Hallo loempiavreter (rare naam trouwens :)), welkom op Higherlevel.nl! Zoek even op wat namen van verzenders op dit forum, dan kom je vele namen en ervaringen tegen die je verder kunnen helpen. Daarna is het aan de hand van hun websites en prijslijsten eenvoudig te berekenen welke het goedkoopste (en beste) jouw producten zou kunnen leveren. Lijkt me iets wat je prima zelf zult kunnen.

Geplaatst:

loempiavreter

• Auteur

Hallo loempiavreter (rare naam trouwens :)), welkom op Higherlevel.nl! Zoek even op wat namen van verzenders op dit forum, dan kom je vele namen en ervaringen tegen die je verder kunnen helpen. Daarna is het aan de hand van hun websites en prijslijsten eenvoudig te berekenen welke het goedkoopste (en beste) jouw producten zou kunnen leveren. Lijkt me iets wat je prima zelf zult kunnen.

Euh hoe doe ik dit precies? Bedoel je dat ik profielen moet bekijken? Hoe weet ik dat het verzenders zijn?

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Zoek op DHL of TNT en kijk welke verzenders in die topics genoemd worden. Zo kom je op ideeën van mogelijke verzenders voor jouw bedrijf. Vervolgens kun je daarvandaan op zoek gaan naar hun tarieven, en bekijken welke leverancier voor jou het beste zou kunnen zijn.

Geplaatst:

marcelbreda

Ik verstuur naar de V.S. voor ongeveer 6 euro excl BTW per pakket.. dit met TNT (zakelijke overeenkomst/afhaalservice dagelijks). Gewicht tot 2kg

Geplaatst:

Henri Kroeze

Wat is het aantal pakketten waarvoor deze overeenkomst geldt? Want dat is wel heel goedkoop!

En wat is de levertijd? Via Priority en dan hoeveel dagen?

... doet leuke dingen op internet ...

• 4 weeks later...
Geplaatst:

FranconiQue | Post Koerier Transport

Naar de V.S. is Fedex erg goed, ook prijstechnisch.

Geplaatst:

RML

Naar de V.S. is Fedex erg goed, ook prijstechnisch.

Klopt, maar een enveloppe (max 500 gr) kost dan al 25 EUR, dus te duur voor zijn gebruik (hij zoekt goedkoper!)

Geplaatst:

Peet020

Lijkt me handiger om zendingen te bundelen en te versturen naar een Amerikaans Systeem,

Zendingen binnen USA kosten door bulk geen ................

Bijkomende kosten kunnen het door een zwaarder gewicht minder aantrekkelijk maken

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.