Today my baby is born

Aanbevolen berichten

Gast Verwijderd account

Heel veel succes!

 

Wat voor bedrijf is het? Op je website staat enkel reclame van je provider (VIP internet). Ik zou hier snel een "bumper" op zetten die iets vertelt over je activiteiten en je e-mail adres toont. Een bumper is een plaatje of pagina dat wordt getoond als de website nog niet gereed is. Dit staat professioneler dan reclame van je provider.

 

PS. Voorbeeld van een bumber die ik voor een kennis in Spanje heb gemaakt: www.elenacruz.com

Link naar reactie

Idd er staat alleen nog maar reclame van de internet provider, maar aangezien we pas in september online gaan vinden wij het nog niet de tijd om de site te starten.

 

Verder was er de vraag over wat voor een bedrijf het is ik zal het in het kort uitlegen:

 

We gaan computers leveren aan bedrijven en particulieren. We willen voor een schepe prijs veel aanbieden, dit doen we door geen percentage winst te nemen bij maatwerk maar een standaard bedrag. Vaak is het zo hoe meer producten je af neemt hoe groter de winst. Bij ons dus niet Wij vragen een vergoeding voor de tijd die wij investeren in een project, de producten worden tegen inkoop prijs verkocht Voor particulieren werkt die iets anders maar als je hier meer over wil weten mail maar ;-) of w8 tot september voor de site!

 

Ook was er een verzoek voor beschuit met muisjes ;-)

Zie hier: beschuit.gif

TwoFriends.nl Computers voor een vriendenprijsje
Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Een beetje eigenwijs: Toch staat een bumper professioneler dan reclame van de provider of een "under construction" melding.

 

Wellicht gebruiken jullie nu al het e-mail adres van de site voor de contacten met leveranciers en dergelijke en veel mensen gaan dan toch "even kijken" naar de site achter het e-mail adres.

 

Haal desnoods een foto van de gratis stock-photo site www.sxc.hu af en zet deze er op.....met wat tekst over de activiteiten. Heb je weer een contact moment.

 

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Ok.

 

PS_1. Krijgen jullie betaald voor de reclame?

 

PS_2. Zet desnoods de afbeelding van "beschuit met muisjes" online. Is beter dan reclame.

 

PS_3. Het kan ook zijn dat je de kennis niet in huis hebt en veel moet betalen voor een bumper.....Mensen op dit forum zouden je dan wellicht kunnen helpen.....

 

Link naar reactie

Zal het ff uitleggen om een bumper te plaatsen moet je een paket aanschaffen en dat ben ik nu juist niet van plan om bij VIP internet te gaan doen omdat hun pakketten niet aan onze eisen voldoen! Dus zijn we opzoek naar een andere provider.

 

Waarom dan toch bij Vip geregistreerd?

 

We wilden ons domein veilig stellen.

 

Binnen kort gaan we ons domein onder brengen bij een andere provider en dan zal ik zeker een bumper aan brengen. Bedankt voor het advies.

 

Mara nog ff geduld. Trouwens die gratis fotostoc site is prachtig

 

Groeten Jurn ;D

TwoFriends.nl Computers voor een vriendenprijsje
Link naar reactie

ik heb eens rond gekeken en ben op de site van een provider terecht gekomen www.hosting.nl ik denk er voor om bij hun mijn hosting onder te brengen. Heeft iemand ervaring met deze host?

 

Hosting ken ik niet, maar higherlevel.nl heeft nagenoeg altijd bij http://www.adhosting.nl gedraait en daar ben ik altijd erg tevreden over geweest.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Ik heb goede ervaringen met www.vevida.nl en www.odon.nl

 

Het ligt er echter ook sterk aan welke eisen je stelt en welke bezoekersaantallen je verwacht. Voor een brochure met een simpele database toepassing ben je niet meer dan euro 50 per jaar kwijt voor hosting en domeinnaam.

 

Bekijk in ieder geval de negatieve ervaringen op www.webhosters.nl van een bedrijf en lees de voorwaarden voordat je een contract afsluit!

Link naar reactie

Om even terug te komen op de vraag van Arjan.

 

hoi jullie beginnen samen een bedrijfje.. in welke vorm gaan jullie dit doen? en waarom hebben jullie hier voor gekozen?

 

groeten Arjan

 

We zijn een VOF en waarom?

We hebben geen groot startkapitaal zodat we een bv kunnen oprichten dat is eigenlijk de hoofd reden dat we een VOF zijn begonnen het licht wel in de bedoeling dat wanneer de zaken goed gaan we een bv worden.

 

Maar hoezo deze vraag ook van plan met zijn tweeen te beginnen?

Misschien is het leuk om ervaringen uit te wisselen

 

Groeten Jurn

TwoFriends.nl Computers voor een vriendenprijsje
Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Even een beetje negatief:

 

Bij een VOF ben je aansprakelijk voor de financiële problemen bij je partner. Dit kan ook de eventuele privé problemen van je partner betreffen! Een BV met holding en verschillende dochters daar onder is vaak veiliger, hoewel een 49% belang ook bijzonder nadelig kan uitpakken (deze ervaring ;D heeft me euro 68k in privé gekost >:(

 

[Dag huisje in Spanje :(]

 

Waarom geen losser samenwerkings verband als een "samenwerkingscontract"?

 

Stoken wil ik beslist niet, maar een VOF of BV met zelf een minderheidsbelang zal ik persoonlijk nooit meer doen.

Link naar reactie

Zoals de naam van ons bedrijf al doet vermoeden:

Two Friends ;)

 

Maar in realistisch, natuurlijk kunnen er problemen zich voor doen, maar hier hebben we contractueel onze voorzorgen in genomen. Daarbij komt mijn zakenpartner is ook al 20 jaar een goed vriend van mij en als ik iemand kan vertrouwen

 

Een samenwerkings contract daar hebben we eigenlijk nooit aan gedacht.

 

Tegen de tijd dat er een bv komt eventueel zullen we daarin allebei een 50% aandeel in hebben

TwoFriends.nl Computers voor een vriendenprijsje
Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Toch.....

 

Ook ik kende mijn zaken-partner al meer dan 10 jaar. Alles ging goed. We hebben gezamelijk in een "los"-verband tientallen projecten met winst afgesloten. Onder andere een elektronische ontsteking voor klassieke auto's en met name RR-trouw auto's. Ja die dikke, dure en zeer luxe auto's. Maar wel oud. (Sta je tenminste niet stil tijdens je bruiloft. Dat was een van onze USP's)

 

Toch liep het mis. Verschil van mening (ik als marketeer & econoom en hij als techneut met mbo). Van marketing had hij nooit gehoord en wilde er ook niets van weten.....

 

Les?

Leg alles vast. Ook als de bloemen nog tot in de hemel bloeien,

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 146 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.