• 0

VAR aanvraag op verkeerd BSN nummer

Hallo,

Ik heb vorig jaar een verkeerd BSN nummer van mijn zoontje opgegeven ipv mijn vrouw haar nummer.

Ze hebben andere achternamen, maar mijn zoontje kreeg een VAR op zijn eigen naam. Ik bellen natuurlijk. VAR opnieuw aangevraagd voor mijn vrouw, gekregen. Maaar...

Inmiddels krijgt mijn zoontjke een omzetbelasting btw inlogcode e.d.

Bellen met de belastingdienst brengt mij niets verder, zou worden teruggebeld e.d. maar gebeurt niet.

Iemand ervaring mee?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik hen intussen maar één ervaring : bellen helpt niet.....

 

Zoveel mogelijk "bewijsmateriaal" verzamelen, copieren, legitimatie meenemen (!!!) en langsgaan.

Bellen voor een afspraak hoeft ook niet, doen ze niet.

 

Je komt binnen en hebt de keus tussen particulier en bedrijf, nummertje trekken en wachten.

 

Echt waar, stop met bellen en brieven schrijven in dit geval, maak je copien en ga die kant op. Binnen een uur is alles opgelost !

 

Succes !

 

Marcel

Link naar reactie
  • 0

Misschien werkt langsgaan sneller, maar snelheid is toch geen doel in dit geval? En ik lees in het bericht van D. niet dat hij al een brief gestuurd heeft.

 

Ik zou gewoon een brief sturen. Als je bepaalde formele consequenties vreest waarvoor je bewijsmateriaal nodig hebt, dan per aangetekende post.

Link naar reactie
  • 0

Misschien werkt langsgaan sneller, maar snelheid is toch geen doel in dit geval? En ik lees in het bericht van D. niet dat hij al een brief gestuurd heeft.

 

Ik zou gewoon een brief sturen. Als je bepaalde formele consequenties vreest waarvoor je bewijsmateriaal nodig hebt, dan per aangetekende post.

 

Je brief langs brengen en vragen voor een bewijs van ontvangst, dan krijg je een kopie van je brief met daarop een stempel van de belastingdienst dat deze ontvangen is...

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Heren, het klopt allemaal, en jullie hebben helemaal gelijk....

 

Maar...wat is er gebeurt ??

 

TS heeft een foutje gemaakt en daarover gebeld, wat niet helpt. TS rept er ook niet over dat er een brief gestuurd is...

(dus waar die aanname vandaan komt...)

 

Foutjes maken gebeurt helaas wel eens, ga er naar toe, vertel wat er gebeurt is (dom, dom, dom maar BSN van zoon met vrouw verwisseld) lach er nog even om het het is opgelost.....

 

Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.... ;)

 

Marcel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 190 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.