• 0

tipje: voice memo's

Ik zat van het weekend een hele tijd alleen in de auto en er bleven maar ideeën door mijn hoofd heen suizen. Uiteindelijk heb ik de auto aan de kant gezet en even gekeken hoe de voicememo functie van mijn mobieltje werkt.

 

Ik heb nu ruim tien minuten aan ideeën op die voicememo staan en das uitermate handig. Volgens mij hebben de meeste mobieltjes een dergelijke functie.

 

Dus mijn maandag ochtend tip, weet hoe de voicememo functie van je mobieltje werkt en gebruik deze. Gaat een stuk sneller en makkelijker dan alles gelijk op te moeten schrijven.

 

Daarna even alles uittypen op je computer en je hebt een mooie lijst creativiteit te pakken :D

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb ook altijd papier bij me. Overigens heb ik zo'n modern mobieltje waarmee je ook fotootjes kunt maken... dat kan ook erg handig zijn, vooral als je ergens door op het idee gebracht wordt...

Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie.

Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Andere mogelijkheid: ik gebruik al jaren een klein memo-recordertje in de auto. Een aantal jaren terug hadden GSM geen opname mogelijkheid.

 

Wel oppassen dat de politie denkt dat het een GSM is: boete! ;D

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Wellicht kunnen de nieuwe digitale memo-recorders dat wel :o maar deze is van 1991..... Werkt nog met bandjes (als iemand nog weet wat dat zijn ;D).

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Niet alleen MSX. Ook Atari, Sinclair, Commodore en de Philips PET 2000 maakten gebruik van bandjes. Diskettes van 5.25" kosten toen nog DFL 10,- per stuk! Een 20 MB HD kostte toen DFL 1250,-.

 

Wat een verschil met de capaciteit van nu, vergeleken met 15 jaar terug. Een opslag capaciteit van 20 GB toen zou omgerekend euro 570.000 kosten.

 

Omgerekend zou voor de zelfde capaciteit één kubieke meter (1*1*1m, 1000 stuks) HD's nodig zijn voor de 20 GB van nu die euro 75,- kost en het formaat heeft van een doosje sigaren. Hoezo technologische vooruitgang?

 

Enfin, een beetje retro en off-topic, maar wel aardig.....

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Heel snel. De mijne heeft 90 minuten. Leuk vol praten, met vruchtbare ideeën.....

 

 

PS. En veel Things 2 do & more things to do.....

Link naar reactie
  • 0

Terug naar het subject.

 

Soms heb ik van die perioden waarbij ik hoop ooit eens mijn hersenen aan een of andere computer te kunnen koppelen. Foto mobieltjes zijn inderdaad handig, eigenlijk zou je een foto van commentaar kunnen voorzien.

 

Hé digitaloe foto's met commentaar, dat doet het ook leuk bij de prive kiekjes die je over het net aan familie wil sturen. Bestaat dat al?

 

Cheers, Ron

Concepteule creatie van diensten, producten en belevenissen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 98 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.