Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen
Geplaatst:

Paul Oudshoorn

Ik heb al gezocht op het forum maar nog niet gevonden... Is het namelijk verplicht om bij verkoopfacturen een oplopend volgnummer te hebben, of mag ik ook van 2 soorten facturen met eigen factuurreeks inboeken? Of is het wellicht mogelijk om in King 2 verkoopboeken aan te maken?

Zijn er trouwens mensen met ervaring in King?

Vader | ondernemer | lichtexpert | investeerder | vrijdenker | levensgenieter | reizen

Featured Replies

Geplaatst:

WaltervL

Geplaatst:

sr

Facturen idd doorlopend nummeren. Als het niet verplicht is een factuur uit te reiken, bijv. vrijgestelde prestaties, dan mogen deze buiten de verplichte nummering worden gehouden.

Sander

Geplaatst:

JoeriT

Wellicht biedt de site van de belastingdienst uitkomst:

http://www.belastingdienst.nl/zakelijk/omzetbelasting/ob02/ob02-62.html#P742_72652

Geplaatst:

Maarten

Op 7-2-2009 om 14:43, Paul Oudshoorn zei:

Ik heb al gezocht op het forum maar nog niet gevonden... Is het namelijk verplicht om bij verkoopfacturen een oplopend volgnummer te hebben, of mag ik ook van 2 soorten facturen met eigen factuurreeks inboeken? Of is het wellicht mogelijk om in King 2 verkoopboeken aan te maken?

Meerdere reeksen is gewoon toegestaan, als de belastingdienst maar kan controleren dat er geen facturen ontbreken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.