Ik ben echt een it-leek maar heb net een wordpress layout aangeschaft voor 100 dollar. Het leek heel makkelijk en dat zal het ongetwijfeld voor veel anderen ook zijn. Nu blijkt dat ik om de layout te kunnen installeren eerst Wordpress moet installeren. Alleen nu kom ik er op de site van Wordpress zelf niet echt uit. Ik moet dan blijkbaar ergens mijn database gegevens intikken. Geen idee waar ze het over hebben.
kent iemand een Nederlandse site die dit proces ondersteunt en waar ik het met 1 druk (of 2 of 3) op de knop op mijn computer kan zetten? Hope so!
Groeten, Marloes
(titel aangepast om het beter aan te laten sluiten bij het onderwerp)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marloez
Marloez
Hallo IT Experts!!
Ik ben echt een it-leek maar heb net een wordpress layout aangeschaft voor 100 dollar. Het leek heel makkelijk en dat zal het ongetwijfeld voor veel anderen ook zijn. Nu blijkt dat ik om de layout te kunnen installeren eerst Wordpress moet installeren. Alleen nu kom ik er op de site van Wordpress zelf niet echt uit. Ik moet dan blijkbaar ergens mijn database gegevens intikken. Geen idee waar ze het over hebben.
kent iemand een Nederlandse site die dit proces ondersteunt en waar ik het met 1 druk (of 2 of 3) op de knop op mijn computer kan zetten? Hope so!
Groeten, Marloes
(titel aangepast om het beter aan te laten sluiten bij het onderwerp)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19563-over-het-proces-wordpress-installeren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag