Ik heb een vraag wat betreft de keine ondernemersregeling, ik hoop dat iemand mij kan helpen,
Ik verwacht dit jaar net over de grens van 1883 euro BTW te gaan, en dat zou betekenen dat ik geen recht op K.O.R heb, en dus 19% moet inleveren. Is dat 19% ná die 1883 of over de gehele omzet.
Anders zou het voor mij voordeliger zijn om m'n zaak op een laag pitje te zetten op het moment dat ik de grens dreig te bereiken, ik weet ook dat er tussen de 1345 en 1883 en som gemaakt wordt, maar ondanks dat denk ik dat ik meer geld overhou als ik onder die grens blijf.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
paalvast
paalvast
Goedendag,
Ik heb een vraag wat betreft de keine ondernemersregeling, ik hoop dat iemand mij kan helpen,
Ik verwacht dit jaar net over de grens van 1883 euro BTW te gaan, en dat zou betekenen dat ik geen recht op K.O.R heb, en dus 19% moet inleveren. Is dat 19% ná die 1883 of over de gehele omzet.
Anders zou het voor mij voordeliger zijn om m'n zaak op een laag pitje te zetten op het moment dat ik de grens dreig te bereiken, ik weet ook dat er tussen de 1345 en 1883 en som gemaakt wordt, maar ondanks dat denk ik dat ik meer geld overhou als ik onder die grens blijf.
Zijn er meer die precies op die lijn zitten?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19907-kor-belasting-betalen-n%C3%A1-de-grens-van-1883-euro/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag