Heb onlangs een eigen bedrijf geopend in schoonmaakwerkzaam heden.
Ik heb tot nu toe dagen lang en nachten lang achter komputer gezeten om info in te winnen hoe en wat.
En in deze branche is het gemiddelde tarief wat ze vragen per uur 20,- min of meer.
Nou ben ik door een klant benaderd en ik heb mijn prijs opgegeven namelijk 17,00,- per uur,dit omdat ik net die bedrijfje heb en dit mijn eerste klant is-zal worden hopelijk.
Alleen nu snap ik even paar berekeningen niet en ben ik niet zeker of ik dat goed heb gedaan.
Bij deze klant zal ik min oof meer tussen 15 en 20 uur per week werken.
Oke de hoofd vraag: Wat hou ik er over met deze uurloon na alle aftrekposten?
Wat moet ik alles er vanaf halen, qua belasting etc...
En deze uurloon is alles inclusief ..behalve BTW dan.
Ik zou erg waarderen als iemand mij hierover meer kan vertellen
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jelena
jelena
Besten,
Dit is namelijk mijn verhaal/vraag:
Heb onlangs een eigen bedrijf geopend in schoonmaakwerkzaam heden.
Ik heb tot nu toe dagen lang en nachten lang achter komputer gezeten om info in te winnen hoe en wat.
En in deze branche is het gemiddelde tarief wat ze vragen per uur 20,- min of meer.
Nou ben ik door een klant benaderd en ik heb mijn prijs opgegeven namelijk 17,00,- per uur,dit omdat ik net die bedrijfje heb en dit mijn eerste klant is-zal worden hopelijk.
Alleen nu snap ik even paar berekeningen niet en ben ik niet zeker of ik dat goed heb gedaan.
Bij deze klant zal ik min oof meer tussen 15 en 20 uur per week werken.
Oke de hoofd vraag: Wat hou ik er over met deze uurloon na alle aftrekposten?
Wat moet ik alles er vanaf halen, qua belasting etc...
En deze uurloon is alles inclusief ..behalve BTW dan.
Ik zou erg waarderen als iemand mij hierover meer kan vertellen
M vr gr Jelena
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19996-doe-ik-er-goed-aan-astublieft-snel-hulp-nodig/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag