Ik gebruik deze post even om te experimenteren met mijn (of onze, want broer StefanO heeft bijna dezelfde) handtekening. Het kan dus zijn dat ie gaandeweg wijzigt...
Nu ik dit post heeft de handtekening i.e.g. een twee mannetjes en een lampje als symbool. Overigens is dat maar 1 plaatje (een transparante gif) met een en dezelfde link, want anders kwam ik niet uit met mijn 300 tekens.
Zelf ben ik nog niet tevreden over het lampje-symbool. Moet sterker kunnen volgens mij. ???
Het bewegende Waardemakers logootje vind ik wel geslaagd.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Otto Offringa
Otto Offringa
Hallo allemaal,
Ik gebruik deze post even om te experimenteren met mijn (of onze, want broer StefanO heeft bijna dezelfde) handtekening. Het kan dus zijn dat ie gaandeweg wijzigt...
Nu ik dit post heeft de handtekening i.e.g. een twee mannetjes en een lampje als symbool. Overigens is dat maar 1 plaatje (een transparante gif) met een en dezelfde link, want anders kwam ik niet uit met mijn 300 tekens.
Zelf ben ik nog niet tevreden over het lampje-symbool. Moet sterker kunnen volgens mij. ???
Het bewegende Waardemakers logootje vind ik wel geslaagd.
Wat vind je ervan?
Je mag reageren!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20296-test-kan-een-handtekening-bewegen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag