Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Manon GJ
Vandaag een heerlijk dagje buiten geweest met mijn dochtertje terwijl we eigenlijk binnen korte tijd online willen zijn met de winkel. Ik heb er echt van genoten.
Ik merk dat ik pas sinds een jaartje (ze is bijna 4) wat beter mijn gedachten 100% kan houden bij wat ik met haar aan het doen ben. Ik heb er echt moeite voor gedaan om mezelf te leren niet tegelijkertijd aan werk te denken (of aan boodschappenlijstjes for that matter...).
De dagen dat mijn dochtertje bij oma is en op de peuterzaal, ben ik echt hard aan het werk. Dat is 3,5 dag per week. De andere 3,5 dag schipper ik een beetje, verdeel het met mijn man en werk vooral 's avonds hard en lang door.
Hoe doen jullie dat?
Ondernemende webwinkelier en Register Valuator
Green Jump 1000 manieren om een groene sprong te maken! Voor baby's, kinderen en voor jou!
Het EcoBed Heerlijk slapen op natuurlijke materialen!