Geplaatst: 26 mei 200916 j mailjan 1 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Beste allemaal, Ik ben op zoek naar onderzoeksresultaten of cijfers m.b.t. het inlevergedrag van waarde-/cadeaubonnen door de consument. Hoeveel (%) wordt er daadwerkelijk ingeleverd en in welke branches het meest (of het minst)? Ik ben erg benieuwd. Alvast bedankt! Groet, Jan
Geplaatst: 26 mei 200916 j Marc Schepper 199 berichten 8 Trofeeën 21 Reputatie Vertel eerst eens iets over jezelf als ondernemer. Wat doe je, hoe lang doe je dat, waarom etc. Gr Marc Voor hoger opgeleid commercieel personeel neem contact op via www.profilerecruitment.nl
Geplaatst: 26 mei 200916 j Marcel (Up) 1.5k berichten 8 Trofeeën 314 Reputatie Bel eens naar hoofdkantoor VVV, ivm Irischeques (voorheen VVV bonnen) Nederlandse Boekverkopersbond (NBb) ivm boekenbonnen Hoofdkantoor V&D (eigen bonnen) Enzovoorts.... Zij kennen misschien wel een onderzoek.... Ik noem ook maar een dwarsstraat...... Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen"
Geplaatst: 26 mei 200916 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Kom op jongens, je hóéft niet in elk topic te reageren als je het antwoord niet weet.
Geplaatst: 26 mei 200916 j Marcel (Up) 1.5k berichten 8 Trofeeën 314 Reputatie Dit was een heel serieus antwoord, waar ik denk dat je gegevens kunt opvragen. >;( En wellicht een insteek dat die bedrijven van een dergelijk onderzoek het bestaan weten. Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen"
Geplaatst: 26 mei 200916 j WaltervL 610 berichten 8 Trofeeën 26 Reputatie http://www.rug.nl/wewi/_shared/publicaties/economie/EC145download.pdf VVV 2,5% non-redemptie Boekenbon 1% over 10 jaar. Toeristische informatie en bezienswaardigheden voor vakantie in Baltische Staten
mailjan
Beste allemaal,
Ik ben op zoek naar onderzoeksresultaten of cijfers m.b.t. het inlevergedrag van waarde-/cadeaubonnen door de consument.
Hoeveel (%) wordt er daadwerkelijk ingeleverd en in welke branches het meest (of het minst)?
Ik ben erg benieuwd.
Alvast bedankt!
Groet, Jan