Ik heb tot mijn verassing een Schatting voor Ondernemers 2008 ontvangen.
Ik heb echter begin dit jaar netjes op tijd mijn inkomsten opgave voor 2008 ingeleverd en deze is ook al geheel verwerkt.
De schatting voor 2009 heb ik ook allang verzonden.
Ik snap dan ook niet waarom ik deze schatting heb gekregen en wat ik ermee moet doen..
Op het voorblad staat dat als ik over 2008 l een voorlopige aanslag inkomstenbelasting heb ontvangen, en deze niet gewijzigd hoeft te worden ik dan een vakje aan kan kruisen en het voorblad weer terug moet sturen.
Op zich lijkt dat me de beste optie maar voor 2008 heb ik ook de definitieve aanslag inkomstenbelasting al..
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Karen Dam
Karen Dam
Hallo allemaal,
Ik heb tot mijn verassing een Schatting voor Ondernemers 2008 ontvangen.
Ik heb echter begin dit jaar netjes op tijd mijn inkomsten opgave voor 2008 ingeleverd en deze is ook al geheel verwerkt.
De schatting voor 2009 heb ik ook allang verzonden.
Ik snap dan ook niet waarom ik deze schatting heb gekregen en wat ik ermee moet doen..
Op het voorblad staat dat als ik over 2008 l een voorlopige aanslag inkomstenbelasting heb ontvangen, en deze niet gewijzigd hoeft te worden ik dan een vakje aan kan kruisen en het voorblad weer terug moet sturen.
Op zich lijkt dat me de beste optie maar voor 2008 heb ik ook de definitieve aanslag inkomstenbelasting al..
Karen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21156-schatting-voor-ondernemers-2008-ontvangen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag