Geplaatst: 4 juni 200916 j Maarten 1.1k berichten 8 Trofeeën 80 Reputatie Op 4-6-2009 om 16:03, J_Haan zei: Ik ben samen met een collega een eigen belastingadvieskantoor (fiscalys.nl) begonnen en we groeien lekker door. Op basis van welke feiten of omstandigheden kan en moet je (heb jij?) een ander groter pand betrekken? Als je ruimte te kort hebt? Maar die lijkt me ook voor de hand liggend :) https://www.sslcertificaten.nl | https://www.cryptoshop.nl
Geplaatst: 4 juni 200916 j seb 303 berichten 8 Trofeeën 58 Reputatie ik denk dat ruimtegebrek wel een aardige binnenkomer is als reden om over te stappen naar een nieuw pand. Als je moet gaan zoeken naar redenen om een nieuw pand te betrekken dan lijkt me dat de tijd dat het noodzakelijk is om naar een nieuw pand te gaan nog niet is aangebroken www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut. www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.
Geplaatst: 4 juni 200916 j Joost Rietveld 23.2k berichten 95 Solutions 14 Trofeeën 2.5k Reputatie Moderator zomaar even wat zaken die mij tebinnen schieten: - ruimtegebrek; - goedkoper (met OV), beter bereikbaar (incl. parkeren), - aantrekkelijkere locatie, meer (of juist minder) status - overheidssubsidie bij vestiging elders; - huurpand inruilen voor eigendom of v.v. - dichterbij woonlocatie vestigen - buitenkans bij nieuwbouw / voorkennis bestemmingswijziging grond - onteigening - nieuw pand gunstig huren/kopen via familie, kennissen, levenspartner wie vult aan? Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies
Geplaatst: 5 juni 200916 j GJ Bramer 410 berichten 8 Trofeeën 19 Reputatie - een relatie opent een nieuw kantoor met extra ruimte die voor een interessant tarief te huren is - eindelijk ECHT thuiswerken voor mensen voor een paar dagen/dagdelen - een partner waarmee je samenwerkt wil je fysiek ook bij de hand hebben verder? GJ "We're Not Different. We're Just Better." Call for your #digital #marketing (or wine) +3185 3038679
Geplaatst: 5 juni 200916 j Zomaar iemand 4k berichten 8 Trofeeën 228 Reputatie Het is nu wel de meest ideale tijd om een pand te huren/kopen. Je onderhandelingspositie is heel erg sterk. Voornamelijk door de grote leegstand.
Geplaatst: 5 juni 200916 j BE WANNE 325 berichten 8 Trofeeën 10 Reputatie Wij zijn net verhuisd naar een nieuwpand, de reden was dat het oude pand totaal geen uitstraling had en weinig betrouwbaar overkwam. Daarnaast speelde er ook wat andere zaken bijv. van huur naar koop. En ik moet zeggen het is een goede beslissing geweest. Onderhandelen over de prijs was er helaas niet bij, wel hebben we wat extra kunnen bedingen mbt de inrichting.
Geplaatst: 9 juni 200916 j Zomaar iemand 4k berichten 8 Trofeeën 228 Reputatie Ik ben wel benieuwd wat de topicstarter nu gedaan heeft...
J_Haan
test